از حضور تیم های بازرسی در روستاها تا ضدعفونی واحد های تجاری و خدماتی

استمرار تلاش‌ها برای مقابله با کرونا در منطقه آزاد انزلی

پس از اعلام خبر شیوع ویروس کرونا در استان گیلان حسب دستور مدیرعامل سازمان ستاد مقابله با ویروس کرونا در منطقه آزاد انزلی آغاز بکار کرد و همه روزه اقدامات پیشگیرانه‌ای را در سطح منطقه اجرا می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از اعلام خبر شیوع ویروس کرونا در استان گیلان حسب دستور مدیرعامل سازمان ستاد مقابله با ویروس کرونا در منطقه آزاد انزلی آغاز بکار کرد و همه روزه اقدامات پیشگیرانه ای را در سطح منطقه اجرا می‌کند.

بنا بر این گزارش به منظور برسی آخرین وضعیت حوزه روستا، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد انزلی نشستی با دهیاران و اعضای هیات امنا مساجد برگزار کرد و تیم های بازرسی با حضور در روستاها اقدامات انجام شده را ارزیابی می کنند و به صورت چهره به چهره آموزش های لازم به جوامع محلی ارائه و با استفاده از خودرو های آتش نشانی، خیابان های پر تردد روستاها‌ و‌ محلات محدوده منطقه گند زدایی شد.

با همکاری معاونت بندری و حوزه خزر نیز ساختمان اداری بندر، گمرک، ساختمان کالای مسافری و محوطه بندر کاسپین، کشتی ها، انبارها و سیلوها ضدعفونی شد و با توجه به لزوم سلامت کارکنان بین همکاران حوزه بندر و گمرک ماسک و دستکش توزیع شد.

فاز تجارت و گردشگری سازمان نیز که مرکز حضور واحد های تجاری و خدماتی است ضد عفونی شد و علاوه بر آن معابر، آسانسور و پله برقی ها، سرویس های بهداشتی، دستگاه های عابر بانک و مسیر های پر تردد گندزدایی شد و پیام‌های آموزشی چگونگی مقابله با ویروس کرونا در سطح فاز تجارت، محوطه بندری و شهرک های صنعتی نصب و بروشورهای اطلاع رسانی بین فعالان اقتصادی و تولید کنندگان و جوامع محلی توزیع شد.

Share