با هدف اجرای طرح هشدار و اطلاع رسانی پیشگیری از ویروس کرونا؛

استقرار تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان در مبادی ورودی گیلان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از استقرار تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر سه شهرستان رودسر، رودبار و آستارا در راستای طرح هشدار و اطلاع رسانی پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی ولی‌پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از استقرار تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر سه شهرستان رودسر، رودبار و آستارا در راستای طرح هشدار و اطلاع رسانی پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به استقرار تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر سه شهرستان رودسر، رودبار و آستارا بیان کرد: تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر سه شهرستان رودسر، رودبار و آستارا با همکاری سایر شعب همجوار به عنوان شعب معین و پلیس راه، در مبادی ورودی استان گیلان در شهرهای چابکسر، رودبار و آستارا استقرار یافتند.

ولی‌پور ضمن اشاره به هدف اجرای طرح هشدار و پیشگیری از ویروس کرونا اظهار کرد: تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر با همکاری مرکز بهداشت و نیروی انتظامی با هدف اجرای طرح هشدار و اطلاع رسانی کرونا با ارائه توصیه های بهداشتی و رعایت و پیشگیری از شیوع کرونا به مسافرین ورودی استان گیلان فعالیت خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اطلاع رسانی به خودروهایی که قصد ورود به استان گیلان دارند را ضروری دانست و گفت: این اطلاع رسانی به خودروهایی که قصد ورود به استان را دارند و اطلاع رسانی در خصوص خطرات احتمالی که با ورود به استان آن ها را تهدید میکند انجام می شود.

ولی‌پور ضمن اشاره به فراهم آمدن آموزش پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از طریق تماس با سامانه ۱۱۲ خاطرنشان کرد: مردم عزیز استان گیلان می توانند با شماره گیری ۱۱۲ (جمعیت هلال احمر) و با وارد کردن کلید شماره ۳ از آموزش پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بهره مند شوند.

Share