سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان خبر داد:

ارائه خدمات تعویض پلاک در گیلان زوج و فرد می‌شود

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونای استان گیلان و به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش این بیماری از روز شنبه ۱۷ اسفند ماه ارائه خدمات در مراکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی بر اساس رقم آخر شماره پلاک خودرو انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ امیر طالبی اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونای استان گیلان و به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش این بیماری از روز شنبه ۱۷ اسفند ماه ارائه خدمات در مراکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی بر اساس رقم آخر شماره پلاک خودرو انجام می‌شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مالکان خودروهایی که رقم سمت راست پلاک آنها زوج است در روزهای زوج و آن دسته از خودروهای که شماره آخر سمت راست آنها فرد است در روزهای فرد جهت اخذ خدمات مراجعه نمایند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان تاکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع از پذیرش خودروها در خارج از برنامه زمانبندی اعلام شده جلوگیری به عمل می آید، ضمنا با توجه به هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی کلیه وکالت‌نامه‌های فروش تا پایان ۱۵ اردیبهشت ۹۹ اعتبار دارد و مردم نگران اتمام مهلت وکالت‌نامه‌ها نباشند و حتی‌الامکان از مراجعه غیر ضروری به مراکز تعویض پلاک با توجه به شرایط موجود خودداری نمایند.

لازم به ذکر است، فردا پنجشنبه (۱۵ اسفند) به علت شستشو و ضد عفونی مرکز تعویض پلاک تعطیل است.

Share