با حضور معاون وزیر نیرو صورت گرفت؛

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان برگزار شد+ تصاویر

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل قبلی و جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با حضور معاون وزیر نیرو در سالن پیامبر اعظم (ص) این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل قبلی و جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در سالن پیامبر اعظم (ص) این شرکت برگزار شد.

این مراسم باحضور همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، عظیم بلبل آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان و جمع کثیری از مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق گیلان برگزار شد.

حائری اظهار داشت: استان گیلان با دارا بودن نیروی انسانی متبحر و متخصص جایگاه ویژه ای در صنعت برق کشور دارد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: با تلاش های صورت گرفته در مجموعه صنعت برق کشور در بخش کاهش پیک طی دوسال اخیر دستاوردهای بزرگی داشتیم و ضروری است با برنامه ریزی صحیح و اجرای دقیق برنامه های مدیریت مصرف ۰۹۸ برای تابستان آینده شاهد کمترین مشکل ممکن باشیم.

وی ضمن اشاره به بحران اخیر بارش برف شدید در استان و خاموشی های ناشی از آن افزود: استان گیلان طی سالیان اخیر دچار بحران های زیادی شده است که آسیب های جدی به شبکه های توزیع و فوق توزیع استان وارد آورده است و باید با تخصیص منابع لازم و برنامه ریزی صحیح، پایداری و تاب آوری شبکه های توزیع برق گیلان افزایش یابد.

حائری خاطرنشان کرد: مهندس طالبی در دوران مدیریت خود توانست با پشتکار و تلاش وافر خدمات ماندگاری از خود در صنعت برق استان به یادگار بگذارد، همچنین دکتر هنرمند نیز جز افراد محقق، باتجربه و متخصص صنعت برق استان است که امید است به پشتوانه مجموعه پرتلاش توزیع برق گیلان و برنامه ریزی صحیح خدمات شایسته ای به مردم شریف استان ارائه کند.

در پایان این مراسم و در راستای دستورالعملهای شایسته گزینی وزارت نیرو برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و با توجه به فراخوان مدیران ارشد شرکت توانیر، ضمن تکریم و تجلیل از زحمات جمشید طالبی، محمد اسماعیل هنرمند بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان منصوب شد.

Share