آنتونی استوکس در لندن بازداشت شد

مهاجم ایرلندی که در حال حاضر در عضویت تیم فوتبال پرسپولیس قرار دارد، در لندن بازداشت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس که بیش از ۱۰ روز است از حضور در تمرینات سرخپوشان خودداری کرده در فرودگاه لندن بازداشت شد.

این مهاجم که پس از دیدار پرسپولیس برابر الشارجه در هفته دوم لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، از یحیی گل‌محمدی مرخصی یک روزه گرفت، اما سپس بیماری کرونا را بهانه کرد و از حضور در ایران و تمرینات تیمش سر باز زد، دبی را روز جمعه به مقصد لندن ترک کرد که به محض ورود به فرودگاه لندن دستگیر شد.

این مهاجم قرار بود که روز دوشنبه در دادگاه همیلتون حضور پیدا کند.

یکی از مسافرانی که در پرواز مهاجم پرسپولیس حضور داشت، در این باره گفت: صدایی را از داخل هواپیما شنیدم که به مسافران اعلام کرد که سر جاهای خود بنشینید تا با فرد خاطی برخورد لازم صورت بگیرد. سپس از استوکس خواستند تا با چمدان های خود جلوی هواپیما برود.

سایت معتبر سان انگلیس در ادامه گزارش خود در خبر دستگیری مهاجم پرسپولیس اضافه کرد: این مهاجم پیش از این عکس‌هایی را از خود در زمان اقامت دبی به انتشار گذاشته بود. باشگاه پرسپولیس هم خبری از این بازیکن نداشت اما کرونا ویروس باعث شده  تا وی به ایران باز نگردد. این در حالی بود که او ماه پیش با قراردادی به مدت ۶ ماه به باشگاه ایرانی پیوسته بود.

Share