رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خبر داد:

آزمون استخدامی آموزش‌ دهندگان سوادآموزی به تعویق افتاد | مهلت ثبت نام تمدید شد

شاپور محمدزاده، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌یاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی به تعویق افتاد، گفت: مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا پایان سال تمدید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌یاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی به تعویق افتاد، گفت: مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا پایان سال تمدید شد.

شاپور محمدزاده، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اعلام این خبر اظهار کرد: برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی به استناد بند ۲ قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در تاریخ ۱۳ شهریور ۹۷ مجلس شورای اسلامی، ماده ۵ آیین‌نامه اجرایی ۳۰ شهریور ۹۸ هیأت وزیران و بند ۳.۲ شیوه‌نامه وزارت آموزش و پرورش که قرار بود در تاریخ ۲۲ فروردین ۹۸ برگزار شود، با توجه به شرایط کشور به تعویق افتاد و متعاقبا تاریخ جدید آزمون اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: برای رفاه حال شرکت‌کنندگان و متقاضیان مهلت ثبت‌نام که از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ اسفند اعلام شده بود، تا پایان سال یعنی ۲۸ اسفند ۹۸ تمدید شد.

محمدزاده به منابع آزمون اشاره کرد و گفت: منابع آزمون شامل دروس عمومی، یعنی فناوری اطلاعات (مهارت‌های هفت‌گانه ICDL)، معارف اسلامی، ریاضیات و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی،‌ اطلاعات عمومی، هوش و توانمندی‌های ذهنی و زبان انگلیسی و دروس تخصصی شامل روانشناسی رشد، روش‌ها و فنون تدریس، سنجش و اندازه‌گیری، اصول و فلسفه تعلیم و تربیت و روانشناسی تربیتی است.

Share