مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان خبر داد:

۸ اکیپ از استان‌های مازندران و مرکزی به گیلان اعزام شده‌اند

عظیم بلبل‌آبادی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان اظهار داشت: ۸ اکیپ عملیاتی و اجرایی از استان های مازندران و مرکزی با ۴۰ نفر نیروی انسانی به استان گیلان اعزام شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ۸ اکیپ عملیاتی و اجرایی از استان های مازندران و مرکزی با ۴۰ نفر نیروی انسانی به استان گیلان اعزام شده اند.

عظیم بلبل‌آبادی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان ضمن عذرخواهی از تمامی مشترکینی که برق آنها قطع شده است گفت: با تلاش شبانه روزی گروه های عملیاتی و اجرایی، پست های فشار قوی آستانه، کوچصفهان و صومعه سرا برقدار شدند که با اضافه شدن اکیپ های عملیاتی و اجرایی استان های مازندران و مرکزی، هر چه سریع تر تلاش خواهیم کرد تا خطوط و پست های برق را که از مدار خارج شده اند، برقدار و به مدار بیاوریم.

بلبل‌آبادی در خصوص برقدار کردن خطوط برق گفت: عمده مشکل در این خصوص، مسدود بودن جاده ها و عدم دسترسی به دکل های خطوط فشار قوی می باشد که با حل شدن این مشکل، در اسرع وقت خطوط از مدار خارج شده را برقدار خواهیم کرد.

وی افزود: حجم بارش ها و گستردگی خرابی تجهیزات و تاسیسات برق به حدی است که علی رغم تلاش شبانه روزی اکیپ های عملیاتی، رفع کامل خرابی ها تاکنون میسر نشده است و انتظار صبر و شکیبایی از مردم شریف و فهیم استان گیلان را داریم تا بتوانیم در ساعات آینده، تمامی پست های برق و خطوط فشار قوی برق را به وارد مدار نماییم.

Share