بیانیه جدید حجت الاسلام افتخاری؛

چه در میان احراز صلاحیت‌ شده‌ها باشم و چه نباشم، خدا را شاکر خواهم بود

اگر مشیت الهی بر این امر قرار بگیرد که در میان احراز صلاحیت‌ شده ها باشم، خدا را شکر خواهم کرد و اگر هم در نهایت خواست خدا جز این باشد، باز هم به طور مضاعف خدا را شاکر خواهم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام “محمدمهدی افتخاری” نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بیانیه شماره ۲ خود را منتشر کرد.

افتخاری که همچنان به دنبال اخذ تائید صلاحیت خود برای حضور در انتخابات است در این بیانیه آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر دردانه های آفرینش و بندگان الهی،
سلام بر شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب

و سلام به مردمان قدرشناس، وفادار و صبور شهرستان های فومن و شفت

به استحضار شما مردم غیور و متدین می رساند:
اکنون که از شما دور و در تهران به سر می برم تا امکان همراهی شما در خلق حماسه ای دیگر را داشته باشم، طی روزهای گذشته همچنان و مستمر، پیگیرِ اثبات و احرازِ صلاحیت خویش از شورای محترم نگهبان بوده ام و می کوشم در زمان باقیمانده هرگونه شبهه احتمالی را برطرف نمایم و ان شاء الله بتوانم به زودی محبت و وفای شما عزیزان را پاسخگو باشم.

از یکایک مردم عزیز، اقشار، صنوف و فعالان انتخاباتی، زنان و مردان ارجمند، دختران و پسران گرامی، خانواده معزز و معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، خاصه جوانان غیور فومنی و شفتی، تشکر و قدردانی ویژه می کنم که با پیگیری مداوم و دعوتشان از اینجانب، همچنان مشوق بوده و جهت حضور در این عرصه، تأکید مؤکد دارند؛ این نوید را می دهم که به فضل الهی با توجه به پیگیری های بعمل آمده، اگر شورای محترم نگهبان صلاح دانست شاهد اتفاقات خوشایند و مطلوبی باشیم، تا بتوانیم حماسه ای ماندگار را با همت بی همتای شما عزیزان و “یاران راه افتخار”، خلق کنیم.
و اگر مشیت الهی بر این امر قرار بگیرد که در میان احراز صلاحیت‌ شده ها باشم، خدا را شکر خواهم کرد و اگر هم در نهایت خواست خدا جز این باشد، باز هم به طور مضاعف خدا را شاکر خواهم بود؛ چرا که معتقدم اگر کسی با نیت خدمت خالصانه، وارد این عرصه خطیر شده باشد؛ حضرت پروردگار هم برای او اجر و پاداش مجاهدت در رقابت سالم انتخاباتی را لحاظ می نماید و هم ثواب امر خطیر خادمی مردم را به حساب آخرت او واریز خواهد کرد.
مردم عزیز:
تکلیف تعطیل بردار نیست و امروز مهم ترین تکلیف، حضور حداکثری پرشور و شعور در انتخابات سرنوشت ساز روز جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ است و امیدواریم بر مبنای مکتب نورانی امام راحل (ره) برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) و با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ولی امر مسلمین وخدمت صادقانه به مردم، شاهد تحقق آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مشارکت حماسه ساز مردم همیشه در صحنه باشیم؛ ان شاءالله.

خدا را شاکرم که آزمون زیستن و خدمت در کنار شما، اتفاقی بود که با یاری و محبت شما مردمان پاک طینت برای این حقیر رقم خورد.
«اللهم وفقنا لما تحب و ترضی»

آنکه همیشه مدیون شما و شکرگزار خداست
“محمدمهدی افتخاری”

Share