با حضور استاندار گیلان؛

پنج پروژه و طرح صنعتی در رشت در نخستین روز از دهه فجر افتتاح شد

در نخستین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار گیلان، سه پروژه تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود و دو طرح نیز در شهر صنعتی رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح امروز (شنبه) همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر، سه طرح صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت با حضور دکتر زارع افتتاح شد و دو طرح دیگر نیز با حضور نماینده عالی دولت در گیلان در شهر صنعتی رشت مورد بهره برداری قرار گرفت.

در مجموع با بهره برداری از این طرح ها شامل کارخانه خوراک طیور، واحد مونتاژ تراکتور، واحد تولید بتن آماده، واحد تولید محصولات بهداشتی و پاک کننده و نیز واحد تولید انواع پارچه برای ۲۱۳  نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

برای اجرای این پروژه ها افزون بر ۴۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان در حاشیه افتتاح این پروژه ها در جمع خبرنگاران، آغاز دهه فجر و سالروز ورود عزتمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب به میهن اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت: در دهه فجر امسال ۹۵۵ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان آماده افتتاح است.

وی ادامه داد: از این مبلغ یک هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان پروژه مربوط به بخش خصوصی در حوزه های صنعتی، گردشگری ، کشاورزی و فناوری اطلاعات است.

وی ایجاد اشتغال را به عنوان مهمترین دغدغه مردم و یکی از محوری ترین موضوعات در افتتاح پروژه‌های دهه فجر دانست و افزود: علیرغم تنگناهای اقتصادی، توانستیم با ارائه تسهیلات بانکی و مشارکت موثر بخش خصوصی، پروژه‌ها را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

Share