فرماندار آستانه‌اشرفیه در جلسه شورای اداری مطرح کرد:

پس از بارش برف، بحران در آستانه اشرفیه به‌درستی مدیریت شد

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: انتخابات مظهر و تجلی اراده مردم و موجب انسجام و همبستگی اجتماعی و امنیت ملی است، چون نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر رأی مردم است و سلامت حوزه‌های اجتماعی، امنیتی و اقتصادی متکی بر حضور مردم است.

tبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یونس محودی، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب و کشور هستند، اظهار داشت: انتخابات امسال یک حماسه سیاسی بزرگ و تجلی مشارکت مردم در عرصه سیاست‌گذاری و چگونگی مدیریت کشور است. قانون اساسی جمهوری اسلامی نیز به رأی مردم گذاشته شد که یکی از اصول مترقی آن انتخابات است و امروز تا سطح اداره یک روستا، به اراده و رأی مردم مربوط است.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه رقابت سالم و قانونمند کاندیداها را زمینه ساز برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم دانست و تصریح کرد: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است و در نظام مردم سالاری دینی رای دادن و حضور در پای صندوق های رای صرفا یک کنش سیاسی نیست بلکه یک وظیفه دینی و شرعی است که برای مجموعه حاکمیت یک تکلیف به شمار می رود.در طول ۴۱ سال انقلاب اسلامی در هیچ مقطعی اردوگاه استکبار با این صراحت و شدت عدوات در مقابل اردوگاه انقلاب اسلامی قرار نگرفته است و یقینا برای پایداری در استقلال نظام اسلامی و پایداری ارزش‌های ملی جمهوری اسلامی ایران و به نمایش گذاشتن شکوه و صلابت میهن اسلامی و تمدن ایرانی، شرکت در انتخابات در عین اینکه یک وظیفه دینی و شرعی بشمار می‌رود اما در شرایط کنونی ضرورت دو چندان نیز دارد.

نماینده عالی دولت در آستانه اشرفیه به برخی گلایه های مردم و انتظاراتی که برآورده نشده اشاره کرد و افزود: در فضای کنونی کشور که مردم با مشکلات متعددی بویژه در حوزه معیشتی و اقتصادی مواجه هستند دشمنان نظام اسلامی در صدد بهره‌برداری و توطئه افکنی هستند تا ضمن ایجاد شکاف در بین حاکمیت و مردم، اعتماد بین مردم و نظام اسلامی را تضعیف کنند و برای عملی شدن این ترفند و دسیسه تمام توان خود را برای کاهش حضور سیاسی مردم در صحنه بکار بسته‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه پس از بارش برف، بحران در این شهرستان به‌درستی مدیریت شد و جزو برترین شهرستان‌های گیلان بودیم گفت: این امر حاصل تلاش تمام کارکنان و ارگان‌های مختلف بود. باید جاده‌های اصلی را پس‌ازاین بحران بازگشایی می‌کردیم که فوراً این مهم انجام شد زیرا بسیاری از افراد که بیمار بودند نیاز به درمان فوری داشتند.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه با تصریح بر این که بعضی از افراد باید انصاف به خرج دهند زیرا امکانات ما محدود است، اظهار کرد: در کشورهای اروپایی هم با آن ‌همه امکانات در هنگام بارش برف با مشکلاتی از جمله قطعی برق مواجه می‌شوند. با این امکانات کم در استان و یا در شهرستان معجزه کرد ولی با این‌ وجود وضعیت این شهرستان نسبت به مابقی شهرها بسیار خوب بود.

Share