مسئول اجرایی کمیته امنیت ستاد انتخابات شهرستان رشت در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد:

وقوع بیش از ۲۵۰۰ تخلف انتخاباتی در شهرستان رشت | بنرهای غیرمجاز جمع آوری می‎شود

فریبرز عسگرپور با اشاره به اینکه تاکنون بیش از دو هزار و ۵۰۰ مورد تخلف انتخاباتی در شهرستان رشت صورت گرفته است، گفت: نیروهای کمیته اجرایی امنیت شهرستان رشت در ۵ منطقه شهرداری مرکز و پنج بخش شهرستان رشت در ۲۴ ساعته در حال گشت زنی و رصد هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسئول اجرایی کمیته امنیت ستاد انتخابات شهرستان رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با اشاره به اینکه از روز ۲۴ بهمن ماه تبلیغات کاندیداهای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی آغاز شد، گفت: کمیته امنیت شهرستان رشت وظیفه رصد کردن و پیگیری تخلفات انتخاباتی را دارد و بنرها و پوسترهای بیشماری که خارج از قانون تبلیغات انتخابات در سطح شهرستان نصب گردد، توسط کمیته امحاء ستاد انتخابات جمع آوری خواهد شد.

فریبرز عسگرپور افزود: طبق آیین نامه اجرای انتخابات هرگونه نصب عکس، پوستر، بنر و پلاکارت‌های تبلیغاتی در معابر عمومی، دولتی و شخصی ممنوع بوده و کمیته امحاء نسبت به جمع آوری بنرها و پوسترهای غیر مجاز اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۰ نفر در سه شیفت در حال اجرای قانون انتخابات هستند، گفت: در ابتدا به کسانی که تخلف انجام دادند تا سه بار تذکر لسانی خواهیم داد و سپس برخورد جدی با آنها خواهد شد.

عسگرپور با اشاره به اینکه تاکنون بیش از دو هزار و ۵۰۰ مورد تخلف انتخاباتی در شهرستان رشت صورت گرفته است، گفت: نیروهای کمیته اجرایی امنیت شهرستان رشت در ۵ منطقه شهرداری مرکز و پنج بخش شهرستان رشت در ۲۴ ساعته در حال گشت زنی و رصد هستند.

وی همچنین از شهروندان خواست هرگونه تخلف را مشاهد کردند به فرمانداری اطلاع دهند گفت: مزاحمت‌های صوتی و هرگونه ضایع کردن حقوق شهروندی توسط کاندیداها مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و شهروندان می توانند با شماره۳۲۱۳۳۵۴۵ تماس گرفته و تخلفات را گزارش دهند.

Share