با راه‌اندازی سامانه توزین هوشمند؛

وضعیت‌های خدمات رفت‌ و روب، جمع آوری و حمل زباله به سراوان الکترونیکی می‌شود

ناصر حاج‌محمدی، شهردار رشت اظهار داشت: فرآیند نظارت، توزین، گزارش‌دهی آنلاین و ارائه صورت وضعیت‌های خدمات رفت و روب، جمع آوری و حمل زباله به سراوان الکترونیکی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرآیند نظارت، توزین، گزارش‌دهی آنلاین و ارائه صورت وضعیت‌های خدمات رفت و روب، جمع آوری و حمل زباله به سراوان الکترونیکی می‌شود.

با راه اندازی سامانه توزین هوشمند همه فرآیندهای مربوط به نظارت، توزین، تهیه و تایید صورت وضعیت خدمات مذکور در سراوان به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

ناصر حاج‌محمدی در تشریح این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر ، سامانه جامع توزین هوشمند و نرم افزار نظارت بر امور خدمات شهری به همراه باسکول ۶۰ تنی تمام بتون با ابعاد ۳*۱۶ متر که قابل جابجایی بوده و امکان اتصال به نرم افزار یاد شده را دارد در ورودی لندفیل سراوان نصب می شود.

شهردار رشت همچنین ادامه داد: سامانه توزین هوشمند فوق الذکر هم اکنون در سراوان در حال نصب است و با استقرار آن همه فرآیندهای مرتبط با نظارت، اعمال جرایم، تهیه و تایید صورت وضعیت ها کاملاً سیستمی و الکترونیکی انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: با آغاز به کار این سامانه نرم افزاری هوشمند علاوه بر اینکه امکان دسترسی به آمار و اطلاعات بروز رسانی شده که لازمه ی مدیریت صحیح و کارامد است به مراتب سهل الوصول تر از قبل خواهد بود، فعالیت‌های روزانه در محل دفنگاه سراوان نیز با سرعت عمل بیشتر و منظم تری انجام خواهد شد.

حاج‌محمدی در پایان از زحمات مدیریت و‌ مجموعه سازمان پسماند و دستگاه نظارت و نیروهای اجرایی این پروژه تشکر کرد.

Share