پس از بارش برف در گیلان؛

وزیر نیرو به‌منظور رسیدگی به مشکلات صبح پنجشنبه عازم رشت می‌شود

وزیر نیرو پیش از عزیمت به استان مازندران برای افتتاح پروژه‌های صنعت آب و برق این استان در شانزدهمین هفته پویش #هرهفته الف_ ب_ایران، صبح فردا به‌منظور رسیدگی به مشکلات قطعی آب و برق استان گیلان ناشی از بارش سنگین برف، عازم رشت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پس از بارش سنگین برف در استان گیلان، تعدادی از روستاها و مناطق شهری این استان با قطعی آب و برق مواجه شده که رضا اردکانیان، وزیر نیرو برای نظارت و رسیدگی به مشکلات مردم در این زمینه به رشت سفر می‌کند.

پیش از ظهر امروز چهارشنبه نیز معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر به‌منظور تسریع در خدمات‌رسانی به شهرها و روستاهای استان گیلان که با قطعی آب و برق مواجه شده‌اند، راهی این استان شدند.

گفتنی است، رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت، به وزیران نیرو، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور دستور داد تا تمامی امکانات وزارتخانه‌های خود را برای تسریع در روند کاستن مشکلات ناشی از بارش‌ها بکار گیرند.

اردکانیان پس از رسیدگی به وضعیت آب و برق شهرها و روستاهای استان گیلان، طبق برنامه قبلی برای بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه آب و برق به استان مازندران عزیمت می‌کند.

بارش سنگین برف و سیم پارگی‌ها باعث قطع برق ۲۱۰ هزار مشترک گیلانی شده بود که با تلاش گروه‌های عملیاتی، درحال حاضر ۶۰ درصد از این تعداد مشترک برق‌دار شده‌اند.

Share