ميرحسينی: سهل‌انگاری و سوء مدیریت دستگاه‌ها قابل‌ قبول نیست

ورود دادستان عمومی و انقلاب لنگرود در خصوص ضعف برخی دستگاه در زمینه برف

مدعی‌العموم شهرستان لنگرود گفت: هرگونه قصور، سهل‌انگاری و سوء مدیریت دستگاه‌ها قابل‌قبول نخواهد بود و چنانچه خسارتی به مردم و بیت‌المال وارد شود باید پاسخگو باشند و جبران کنند و دستگاه قضایی با تخلفات این حوزه برخورد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در پی نارضایتی شهروندان لنگرودی از تعلل و عملکرد ضعیف برخی از دستگاهای خدمت رسان برای برف اخیر، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان به عنوان مدعی‌العموم نسبت به این مساله ورود کرد.

مدعی‌العموم شهرستان لنگرود طی نامه‌ای به فرمانده انتظامی این شهرستان اعلام کرد: ظرف مدت یک هفته عوامل و مسئولینی که با ترک فعل خود باعث ایجاد شرایط بحرانی تر و نارضایتی شهروندان شده اند شناسائی و با ارائه مستندات جهت سیر مراحل قانونی به این مرجع معرفی شوند.

سید هاشم میرحسینی گفت: بارش برف نعمت الهی است که با بی‌تدبیری برخی مسولین ذیربط به نقمت در این شهرستان تبدیل شده است. با توجه به اعلام و اخطار کارشناسان هواشناسی استان گیلان مبنی بر استقرار سامانه برفی و تداوم برف همه دستگاهها و اعضاء ستاد بحران شهرستان لنگرود به خصوص مجموعه مدیریت شهری باید آمادگی لازم برای جلوگیری و مقابله با آسیب‌های این‌گونه حوادث را داشته باشند و هرگونه قصور، سهل‌انگاری و سوء مدیریت دستگاه‌ها قابل‌قبول نخواهد بود و چنانچه خسارتی به مردم و بیت‌المال وارد شود باید پاسخگو باشند و جبران کنند و دستگاه قضایی با تخلفات این حوزه برخورد خواهد کرد.

دادستان لنگرود تصریح کرد: متاسفانه برخی از مسئولین ذیربط به خوبی وارد عمل نشدند و این امر موجبات نارضایتی شهروندان را در شهرستان لنگرود به وجود آورده است.

وی قطعی آب و برق مشترکان، مسدود بودن خیابان های اصلی و فرعی در سطح شهرستان لنگرود به مدت چندین ساعت را از جمله مشکلات شهروندان اعلام و بیان داشت: لنگرود رکورددار آمار شهدا در استان گیلان است و مردم ولایتمدار این شهرستان بیش از ۶۴٠(ششصد و چهل) شهید جنگ تحمیلی و مدافع حرم تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند و با این کارشان ثابت کردند همیشه یار و یاور انقلاب و ولایت مطلقه ‌فقیه بوده و هستند باید لایق بهترین ها باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود از مدیرانی که با تلاش شبانه روزی خود موجبات رضایتمندی مردم منطقه که به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) مردم ولی نعمت ما هستند را فراهم نمودند تقدیر و تشکر کرد.

Share