دستور رییس جمهوری برای رسیدگی به وضع مردم گیلان؛

واعظی: دولت وضع استان‌های گرفتار برف‌ و سرما را به دقت پیگیری می‌کند

محمود واعظی با اشاره به دستور رییس جمهوری برای رسیدگی به وضع مردم گیلان گفت: وضع سایر استان‌های گرفتار برف و سرمای شدید به دقت توسط دولت پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به دستور رییس جمهوری برای رسیدگی به وضع مردم گیلان گفت: وضع سایر استان‌های گرفتار برف و سرمای شدید به دقت توسط دولت پیگیری می‌شود.

«محمود واعظی» در صفحه اینستاگرام خود از دستور رییس جمهوری برای رسیدگی به وضع مردم استان گیلان، نوشت: از ساعات ابتدایی دیروز و در پی بارش کم‌سابقه برف در استان گیلان، رییس‌جمهوری پیگیر وضع این استان بوده و بنده به نمایندگی از ایشان، با استاندار و وزرای راه، نیرو و ارتباطات برای حل مشکلات مردم شریف این استان گفت‌وگو و مسائل را پیگیری کردم.

رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: دستگاه‌های امدادی در طول این مدت، به هموطنانی که در راه‌های استان گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند که این فرایند همچنان ادامه دارد و صدها نفر از پرسنل هلال‌احمر و راهداری مشغول خدمت‌رسانی هستند.

واعظی بیان کرد: تلاش برای ترمیم زیرساخت‌های آب و برق و ارتباطات نیز در جریان است، بخش اعظم قطعی‌ها و مشکلات با تلاش همه دستگاه‌های دخیل برطرف شده و دولت با تمام توان تلاش می‌کند مشکلات باقی‌مانده نیز بسرعت مرتفع شود.

ریس دفتر رییس جمهوری گفت: وضع سایر استان‌های گرفتار برف و سرمای شدید نیز به دقت توسط دولت پیگیری می‌شود و دستگاه‌های امدادی در این استان‌ها نیز با تمام توان فعال هستند.

Share