مدیرعامل آبفای گیلان در اولین جشنواره نظام پیشنهادات تأکید کرد:

نظام پیشنهادات موجب تقویت روحیه مثبت اندیشی کارکنان است

حسینی با بیان اینکه مشارکت همکاران در ارائه پیشنهادات موثر نشان دهنده توانمندی شرکت است اظهار داشت: باید از این پتانسیل استفاده مطلوب داشت و با تعریف و تشریح کار و تلاشی که در مجموعه انجام می شود روحیه مثبت اندیشی کارکنان را تقویت نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اولین جشنواره نظام پیشنهادات با حضور جمعی از کارکنان این شرکت با هدف تشریح فعالیتهای این حوزه و تجلیل از پیشنهادات برگزیده به همت معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان برگزار شد.

سیدمحسن حسینی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به اینکه انتقاد باید به شیوه درست بیان شود تا اعتماد به نفس کارکنان حفظ شود، تصریح کرد: مجموعه شرکت همچون یک تیم است که همیشه در معرض قضاوت است و شرکتی موفق خواهد بود که انتقادات و پیشنهادات باعث افزایش توان و انرژی کارکنان مجموعه گردد.

وی با بیان اینکه مشارکت همکاران در ارائه پیشنهادات موثر نشان دهنده توانمندی شرکت است، اظهار داشت: باید از این پتانسیل استفاده مطلوب داشت و با تعریف و تشریح کار و تلاشی که در مجموعه انجام می شود روحیه مثبت اندیشی کارکنان را تقویت نمود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تأکید بر اینکه اتفاقات خوب و موثر شرکت باید اطلاع رسانی گردد، تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره این است که مجموعه کارکنان شرکت قدردان تلاشها و اقدامات خود باشند و با افزایش روحیه و ارتقاء انرژی برای آینده گامهای بلندی برداشت.

وی در ادامه گفت: همه کارکنان در رشد و پیشرفت شرکت موثرند بنابراین باید به نقش خود در پیشبرد اهداف شرکت اندیشیده و با ارائه پیشنهادات سازنده، مدیران شرکت را در تصمیم گیری‌ها یاری نمایند و این تعلق سازمانی و ارتباط همکاران باید برای ارائه خدمات بهتر به مردم باشد.

مهندس حسینی همچنین افزود: نظام پیشنهادات یعنی ارتباطات سازنده و هدف این است که نظر همکاران در یک کانال خوب و سازنده قرار گیرد تا از این ظرفیت به درستی استفاده شود زیرا بی تفاوتی کارکنان نسبت به مجموعه عامل سقوط است و با حضور افراد جدید در تصمیم سازی ها تفکرات جدیدی به سیستم وارد خواهد شد.

سپس رضا پورشعبان معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به اینکه رویکرد معاونت برنامه ریزی از دو اصل سرچشمه می گیرد افزود: همسویی و تعامل با ارکان شرکت و ایجاد و تقویت روحیه مشارکتی در بین کارکنان از اصول برنامه های این حوزه است.

وی همچنین اظهار داشت: در تحقیقات و پژوهش نیز نگاه به سمت پروژه های کارگاهی است و استفاده از توانمندی همکاران و مراکز علمی و اساتید مجرب و حمایت از شرکت های دانش بنیان در دستور کار می باشد.

معاون برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یادآور شد: منابع انسانی محور توسعه است و افتخاراتی که کسب شده حاصل زحمات تمامی کارکنان است و امیدواریم با مشارکت حداکثری کارکنان در ارائه پیشنهادات ، نظام پیشنهادها به جایگاه اصلی خود برسد.

 

Share