استاندار گیلان در دیدار رئیس فدراسیون وزنه برداری؛

مسابقات وزنه‌برداری جام نامجو نقش اثرگذاری در نشاط اجتماعی دارد

استاندار گیلان گفت: مسابقات بین‌المللی جام فجر زنده یاد نامجو یک رویداد مهم ورزشی، اجتماعی و فرهنگی است که در پویایی، تحرک و نشاط اجتماعی اثرگذار خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ارسلان زارع در دیدار رئیس فدراسیون وزنه‌برداری افزود: به سبب اهمیت این دوره مسابقات وزنه‌برداری بین المللی، در شرایط زمانی حال حاضر که به نام زنده یاد نامجو از افتخارات ملی و استان ما و نیز متناسب با جایگاه فرهنگی مردم گیلان، از ابتدا بر برگزاری مطلوب و شایسته این رقابت ها تاکید داشته و دارم.

وی خاطرنشان کرد: براساس آخرین گزارش؛ تمهیدات مورد نیاز برگزاری این مسابقات از جمله آماده سازی سالن و اسکان مهیا شده و دغدغه خاصی در این خصوص وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در گیلان ابراز اطمینان کرد که مردم ورزش دوست رشت و استان با حضوری چشمگیر، از این مسابقات به خوبی استقبال خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برای حضور پرشور جوانان در ایام برگزاری مسابقات برنامه ریزی و هماهنگی لازم مورد انتظار است، گفت: این رویداد مهم ورزشی، اجتماعی و فرهنگی در پویایی، تحرک و نشاط اجتماعی اثرگذار و مفید خواهد بود.

در این دیدار رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با قدردانی از حمایت‌های استاندار گیلان در میزبانی پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی جام پهلوان نامجو گفت: اقدام بسیار ارزشمندی در استان گیلان درحال شکل گیری است.

علی مرادی افزود: قطعاً در فرآیند برگزاری این مسابقات، توانمندی امنیتی، آرامش و اقتدار کشورمان را به جهانیان اثبات کرده و نمایش می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه تا حال حاضر وزنه‌بردارانی از ۱۶ کشور برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی نهایی کرده‌اند، اظهار کرد: این ورزشکاران از کشورهایی شامل اردن، ارمنستان، اندونزی، ایران، بنگلادش، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، ترکمنستان، قرقیزستان، عراق، مغولستان، کامرون، نروژ، چین، قطر و یمن هستند که در هفت وزن با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مسابقات وزنه برداری انتخابی المپیک جام نامجو، گرامیداشت دهه فجر از ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه جاری در سالن شش هزار نفری رشت برگزار می شود.

Share