سرپرست پليس راهنمایی و رانندگی گیلان خبر داد:

مرگ یک دوچرخه‌سوار در گلسار رشت پس از برخورد با پراید

سرهنگ امیر طالبی، سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از جان‌باختن یک دوچرخه‌سوار بر اثر برخورد با خودرو سواری پراید در شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از جان‌باختن یک دوچرخه‌سوار بر اثر برخورد با خودرو سواری پراید در شهر رشت خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بلوار اصفهان شهرک گلسار رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد خودرو سواری پراید حین تردد با یک دوچرخه‌‎سوار برخورد کرده است، افزود: در این تصادف دوچرخه‌سوار که مردی ۷۰ ساله بود بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راهور علت این حادثه را تغییر مسیر ناگهانی دوچرخه‌سوار اعلام کردند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان با بیان اینکه دوچرخه وسیله بسیار مناسب برای تردد‌های شهری محسوب می‌شود اما در صورت عدم توجه به قوانین و مقررات می‌تواند وسیله‌ خطرناکی برای راکب خود باشد تصریح کرد: تمام مقررات راهنمایی و رانندگی وسایل نقلیه موتوری برای دوچرخه‌سواران نیز لازم الاجرا است.

Share