فرماندار تالش مطرح کرد؛

مدیریت دولتمردان در سال‌های اخیر جهادگونه است | شاهد پیشرفت چشمگیر هستیم

فرماندار تالش مدیریت سال‌های اخیر دولتمردان را جهادگونه دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه از هفته دولت تا دهه فجر امسال هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی نسبت به سال گذشته رشد داشتیم و تعداد پروژه های شهرستان ۱۹۵ پروژه به ارزش ۶۴ میلیارد تومان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدعیسی مهدوی در جمع مردم روستای طولارود شهرستان تالش، اظهار کرد: به لطف خدا و با راهبردهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب و به تاسی از آرمان های امام راحل وارد چله دوم انقلاب شدیم و کارشکنی‌ها و سنگ اندازی های دشمنان انقلاب و نظام کاری از پیش نبرده است.

وی با بیان اینکه با تدبیر و همت دولتمردان نه تنها کمبودها جبران شده، بلکه شاهد پیشرفت های روزافزون و چشمگیر هستیم، گفت: رمز موفقیت جمهوری اسلامی در خودباوری و پایمردی مردم است.

فرماندار تالش ادامه داد: ادبیات امام و رهبری به ما آموخت که نباید خودباخته باشیم؛ چراکه هدف جمهوری اسلامی، تعالی انسان است و دین اسلام انسان های چندبعدی تربیت می کند.

مهدوی مدیریت سال‌های اخیر دولتمردان را جهادگونه دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه از هفته دولت تا دهه فجر امسال هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی نسبت به سال گذشته رشد داشتیم و تعداد پروژه  های شهرستان ۱۹۵ پروژه به ارزش ۶۴ میلیارد تومان است.

 

Share