حضور فرماندار لاهیجان در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری

مدیران شهرستان لاهیجان در ۴۸ ساعت آینده بدون هماهنگی از شهرستان خارج نشوند

شهردار لاهیجان در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری گفت: ستاد عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسعود کاظمی شهردار لاهیجان روز جمعه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری که با حضور فرماندار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهرداری در سالن جلسات ساختمان ستادی شهرداری لاهیجان برگزار شد، افزود: با توجه به تجربیات موفق سال های گذشته، شرح وظایف هر یک از اعضای ستاد بحران در بارش برف مشخص بوده و مسیرهای اولویت بندی شده برای بازگشایی مسیرها تعیین شد است.

وی اضافه کرد: تعداد ۳۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری و بخش خصوصی آماده ارائه خدمات و برف روبی معابر هستند و همزمان با آغاز بارش برف کار خود را شروع خواهند کرد.

وی گفت: با اقدام به موقع واحدهای شهرداری آمادگی لازم برای عملیات زمستانی شهرداری وجود دارد و هدف ما جمع بندی و اطلاع رسانی به مردم فهیم و باذکاوت شهر می باشد.

کاظمی افزود: با توجه به اخطار سازمان هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد از شهروندان درخواست می شود از پارک نمودن خودروهای خود در معابر و زیر درختان کهنسال خودداری نمایند.

جواد نجارتمیزکار رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان در این جلسه ضمن قدردانی از اعضای ستاد بحران شهرداری لاهیجان گفت: در همه عملیات های زمستانی و بحران در شهر لاهیجان تاکنون به جز همدلی و همراهی از اعضای ستاد بحران شهرداری لاهیجان ندیده ایم و عملکرد این ستاد می تواند به عنوان یک الگو در سطح کشور مطرح شود.

وی اضافه کرد: در بحت فرماندهی واحد عملیات مدیریت بحران هم باید از یک مرکز این فرماندهی انجام شود و اعضای شورا هم به عنوان تیم مشورتی و نظارتی که همیشه در تمام ساعات بحران ها در کنار اعضای ستاد و شهروندان حضور دارند، نظر خود را به شهردار اعلام خواهند کرد.

رییس شورای شهر لاهیجان همچنین از حمایت های فرماندار هم قدردانی کرد و گفت: در مدتی که در خدمت فرماندار محترم بودیم جز حمایت و یاری چیزی ندیدم و قدردان تلاش های ایشان هستیم.

مدیران شهرستان لاهیجان در ۴۸ ساعت آینده بدون هماهنگی فرمانداری از شهرستان خارج نشوند

اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان لاهیجان هم در این جلسه گفت: از اعضای ستاد بحران شهرداری لاهیجان که با شور و نشاط آماده خدمات رسانی و رفع مشکلات احتمالی مردم هستند قدردانی می کنم.

وی افزود: همچنین از همدلی و همراهی اعضای شورای شهر و مدیریت شهری که نشان از درایت است و برای حل مشکلات مردم در کنار هم هستند تشکر می کنم.

فرماندار لاهیجان با اشاره به اخطار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف گفت: کلیه مدیران شهرستان تا ۴۸ ساعت آینده بدون هماهنگی فرمانداری از شهرستان خارج نشوند.

میرغضنفری افزود: در بحران همیشه زمان خیلی مهم بوده و باید به موقع با آمادگی کامل نیروها و امکانات وارد عمل شد.

وی در پایان از پیگیری ها و تلاش های جواد نجار تمیزکار رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان قدردانی کرد.

Share