فرماندار شهرستان رودسر خبرداد؛

لغو مرخصی مدیران بخش‌های خدمات‎رسان شهرستان رودسر

فرماندار شهرستان رودسر با بیان اینکه از امروز مرخصی مدیران بخش‌های خدمات رسان تا روز دوشنبه لغو می‌شود، گفت: تمام مساجد و مدارسی که در محور اصلی شهرستان قرار دارند، برای اسکان احتمالی و پذیرایی از مسافران در راه مانده، آماده شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  حسین اسماعیل‌پور امروز سوم بهمن ماه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رودسر که در فرمانداری برگزار شد، با تاکید بر استقرار دستگاه‌های خدمات رسان در مناطق بالادست، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر ورود موج سرمای شدید، دستگاه‌هایی نظیر راه، برق و آب در مراکز دهستان‌ها و مناطق بالادست نظیر اشکورات مستقر شوند تا در صورت بروز بحران اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند.
فرماندار شهرستان رودسر با بیان اینکه از امروز مرخصی مدیران بخش‌های خدمات رسان تا روز دوشنبه لغو می‌شود و مدیران باید در منطقه حضور میدانی داشته باشند، افزود: چنانچه با کمبود امکانات، تجهیزات و ماشین آلات لازم در بخش دولتی مواجه شدید، از ظرفیت بخش خصوصی که در مسیرها مستقر هستند، استفاده کنید.
وی با بیان اینکه روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب مصرف گاز داریم که باید در ایام پیشرو صرفه جویی لازم صورت گیرد تا با کاهش افت فشار گاز مواجه نشویم، گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی که مصرف انرژی آنها بالاست، ضمن رعایت صرفه جویی باید میزان مصرف بخش اداری و تولیدی خود را تفکیک و گزارش کنند.
اسماعیل‌پور با بیان اینکه حاشیه رودخانه‌ها و جاده‌هایی که دسترسی دارند، آزاد بگذارید، تصریح کرد: در روزهای یخبندان معمولا با تعدد وقوع تصادف مواجه هستیم که حضور نیروهای راهور می‌تواند از ترافیک سنگین جلوگیری کند.
فرماندار رودسر با بیان اینکه در صورت بروز بحران از ظرفیت نیروهای بسیج در کنار ظرفیت سایر نهادها استفاده کنید، خاطرنشان کرد: تمام مساجد و مدارسی که در محور اصلی شهرستان قرار دارند، برای اسکان احتمالی و پذیرایی از مسافران در راه مانده، آماده شوند.
وی با تاکید بر تامین و ذخیره آذوقه مورد نیاز در شهرستان، گفت: جای نگرانی وجود ندارد ولی چون موج سرما، شدید پیش بینی شده لذا باید قبل از وقوع بحران و یخبندان تمهیدات لازم فراهم شود.
فرماندار شهرستان رودسر، بیان کرد: امسال دو میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت در شهرستان توزیع شده است.

Share