مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه:

لشکرهای سردار سلیمانی تا پشت سیم خاردارهای اسرائیل رسیده‌اند

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه، نابودی داعش و امنیت منطقه را ثمره لشکرهای مقاومت سردار سلیمانی دانست و تصریح کرد: سردار سلیمانی بسیج عراق و سوریه را تشکیل داد و این لشکرها امروز تا پشت سیم‌خاردارهای اسرائیل رسیده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار محمدعلی حق‌بین نهم بهمن‌ماه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای گرانقدر منطقه سرپل شرقی شهرستان رودسر که در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد، امنیت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم دانست و اظهار کرد:‌ جوانان این مرز و بوم ثابت کردند که برای دفاع از کیان اسلام و کشور از جان خود می گذرند.

وی با بیان اینکه داعش آمده بود تا به هر قیمتی کشور و ملت ما را بشکند،‌ افزود: شهدایی که پشت سر سردار سلیمانی حرکت کردند به دشمن اجازه ندادند امنیت کشور را به خطر بیاندازد. رزمندگان مدافع حرم این شهر و سایر شهرها و استان‌ها در کنار رزمندگان و سربازان سایر کشورها قرار گرفتند و جبهه مقاومت را ایجاد کردند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران نابودی داعش و امنیت منطقه را ثمره لشکرهای مقاومت سردار سلیمانی دانست و تصریح کرد: سردار سلیمانی بسیج عراق و سوریه را تشکیل داد و این لشکرها امروز تا پشت سیم‌خاردارهای اسرائیل رسیده‌اند.

حق‌بین با اشاره به حضور فرماندهان و مستشاران ایرانی در سوریه و عراق در جنگ مقابل داعش، اضافه کرد: مدافعان حرم الگوی مقاومت ملت‌ها هستند و مردم منطقه ایستادگی در برابر دشمن را از سردار سلیمانی‌ها یاد گرفتند و خودشان کشورشان را از لوث وجود جنایتکاران مورد حمایت آمریکا و اسرائیل پاک کردند.

وی با بیان اینکه عراق و سوریه پایگاه داعش برای رسیدن به ایران بود، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با درایت و بینش الهی خویش فرمان حضور رزمندگان ایران در عراق و سوریه را صادر فرمودند، این در حالی است که داعش نیمی از دمشق را تصرف کرده بود و کسی جرات حضور در سوریه را نداشت،‌ اما سربازان قاسم سلیمانی به دستور رهبری برای امنیت ملت ایران و مسلمانان منطقه حرکت کردند و دشمن را از بین بردند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه شهادت را بزرگترین مدال برای سردار سلیمانی دانست و یادآور شد:‌ حق این سردار بزرگ و رشید اسلام نبود که در مقامی به غیر از مقام شهید خدا را ملاقات کند،‌ زیرا سردار سلیمانی الگوی اخلاق و اخلاص بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی و همه شهدا تبعیت محض از ولایت داشتند، گفت:‌ سردار سلیمانی سرباز ولایت بود و عاقبت به خیری را در ولایتمداری می‌دانست. متاسفانه برخی از مسئولان خارج از چارچوب نظام و ولایت سخن می‌گویند و امر ولایت را رعایت نمی‌کنند.

حق‌بین از کاندیداهای انتخاباتی خواست اخلاق را از سردار سلیمانی الگو بگیرند و تاکید کرد: اخلاق سردار سلیمانی موجب شد خداوند محبتش را در قلوب همه مردم قرار دهد و مراسم تشییع ایشان در تاریخ بی‌نظیر شد.

عکس: ابوالفضل شکری

Share