فرمانده انتظامی تالش خبر داد:

قتل بر سر قیمت میوه در بازار محلی تالش | دستگیری قاتل ۲۳ ساله و ۳ نفر از همدستانش

سرهنگ حسین جمال‌دار، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری قاتل ۲۳ ساله کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب قتل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی تالش از دستگیری قاتل ۲۳ ساله کمتر از یک ساعت پس از ارتکاب قتل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین جمال‌دار با اعلام این خبر گفت: در پی تماس مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مردی ۶۲ ساله در یک درگیری، شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع در محل جرم حضور یافتند و با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسائی و دستگیری قاتل ۲۳ ساله شدند.

وی با بیان اینکه متهم در اعتراف خود عنوان داشت در روز حادثه مشغول فروش میوه در بازار محلی شهرستان بوده که به علت قیمت میوه با مقتول اختلاف پیدا کرده است بیان داشت: قاتل بعد از درگیری لفظی، با مشت و لگد اقدام به ضرب و شتم مقتول کرده و او را مجروح می کند.

سرهنگ جمال‌دار ادامه داد: با کمک نیروهای امدادی مقتول به بیمارستان منتقل ولی در حین انتقال به علت شدت صدمه وارده فوت می‌کند.

جمال‌دار با بیان اینکه کارشناسان علت مرگ را ضربه به قفسه سینه و ایست قلبی عنوان کردند، افزود: در این راستا حسب دستور مقام قضائی، ۳ نفر از همدستان قاتل که در صحنه حضور داشتند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند به شهروندان توصیه کرد با صبر، بردباری، خوشتنداری و فرو بردن خشم می توان از بروز چنین فجایع ناگواری جلوگیری کرد.

Share