رجبی ویسرودی جانشین جانعلی‌پور شد

فرمانده انتظامی جدید شهرستان املش معارفه شد

در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان املش از خدمات شایسته و صادقانه سرهنگ «قاسم جانعلی‌پور» تقدیر و سرهنگ «باقر رجبی ویسرودی» به عنوان فرمانده جدید املش منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: تعامل مردم با پلیس برای برقراری امنیت در جامعه ضروری است.

سرهنگ حسین حسن‌پور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان املش که با حضور مسئولان انتظامی و شهرستانی برگزار شد، با اشاره به حضور پلیس در حوزه حفظ نظم و برقراری امنیت در جامعه گفت: پلیس استان در ۱۱ ماهه گذشته سال‌جاری در کشف جرائم و سرقت‌ها رتبه اول و دوم کشف را به خود اختصاص داده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امنیت با تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی برقرار می شود افزود: تعامل مردم با پلیس برای برقراری امنیت در جامعه ضروری است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند، بیان داشت: پلیس تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و داشتن محیطی امن و سالم گرفته است.

گفتنی است، در این مراسم از خدمات شایسته و صادقانه سرهنگ «قاسم جانعلی‌پور» تقدیر و سرهنگ «باقر رجبی ویسرودی» به عنوان فرمانده جدید املش منصوب شد.

Share