معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان

صیانت از آرای مردم مهمترین وظیفه مجریان انتخابات است

قاسم نژاد گفت: در بحث سلامت و نحوه برگزاری انتخابات باید تمامی مسئولان مربوطه دقت نظر داشته باشند و بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را  جهت مشارکت حداکثری مردم فراهم نمایند و صیانت از رای مردم وظیفه شرعی و قانونی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح روز چهارشنبه دوم بهمن ماه سال جاری دکتر محمود قاسم نژاد با همراهی مدیر کل امنیتی، انتظامی و اتباع و مدیرکل حراست استانداری گیلان طی سفر به رضوانشهر و با حضور در محل فرمانداری این شهرستان طی نشستی در جمع کارکنان فرمانداری ضمن تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: باید به دنبال انتخابات پرشور، بی‌طرف و رقابتی در استان و شهرستان‌ها باشیم و موظف به امانت داری از آرای مردم هستیم.

وی با اشاره به امانت داری و صیانت از آرای مردم گفت: در بحث سلامت و نحوه برگزاری انتخابات باید تمامی مسئولان مربوطه دقت نظر داشته باشند و بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را  جهت مشارکت حداکثری مردم فراهم نمایند و صیانت از رای مردم وظیفه شرعی و قانونی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: تامین امنیت برگزاری انتخابات وظیفه فرمانداران در شهرستان ها است و با برنامه ریزی اصولی انتخاباتی پرشور در اوایل اسفند امسال شاهد خواهیم بود.

فرماندار رضوانشهر نیز در این نشست ضمن خیر مقدم به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان و هیئت همراه گفت: وظیفه عوامل مختلف اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات ایجاد بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی  سالم و پرشور  و با مشارکت حداکثری است که در این راستا تمهیدات لازم با تعامل و هم افزایی برای برگزاری انتخابات در این حوزه اندیشیده شده است.

وی همچنین با اشاره به سابقه مشارکت بالای این شهرستان در انتخابات گفت: رضوانشهر همواره در انتخابات های گذشته مشارکت بسیار بالای را داشته است و برای این دوره از انتخابات نیز شاهد همین شور و حماسه خواهیم بود.

رئیس ستاد اجرایی انتخابات رضوانشهر در ادامه ضمن تشکر از عوامل برگزاری انتخابات این شهرستان بیان داشت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در رضوانشهر تعداد ۱۰۰ شعبه اخذ رای مشخص شده که از این میزان ۸۶ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار می باشد و بیش از ۱۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و امنیتی عملا درگیر امر انتخابات می باشند.

در ادامه نیز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، باهمراهی فرماندار رضوانشهر از دبیرخانه ستاد انتخابات و اتاق های معاونین و کارکنان فرمانداری و بخشداری مرکزی بازدید به عمل آوردند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند ۹۸ برگزار می‌شود که شهرستان های رضوانشهر، تالش و ماسال یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

Share