علی نوبخت با انتقاد از ردصلاحیت گسترده؛

شورای نگهبان کاری می‌کند مردم پای صندوق رای نیایند|دوستان آب به آسیاب دشمن نریزند

نماینده مجلس در مورد رد صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان گفت: عملکرد شورای نگهبان و بویژه جملاتی که سخنگوی شورای نگهبان بیان کرد ضد مشارکت مردمی خواهد بود، یعنی خود شورای نگهبان کاری انجام می دهد که افراد پای صندوق رای نیایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علی نوبخت نماینده مجلس  در مورد رد صلاحیت گسترده اصلاح‌طلبان  گفت: عملکرد شورای نگهبان و بویژه جملاتی که سخنگوی شورای نگهبان بیان کرد ضد مشارکت مردمی خواهد بود، یعنی خود شورای نگهبان کاری انجام می دهد که افراد پای صندوق رای نیایند.

نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با عصرایران ادامه داد: اینکه ۹۰ نماینده مجلس را در حال حاضر رد صلاحیت کردند و مطلبی را به صورت عام مطرح کردند و اتهام وارد کردند به چه معناست؟ آیا با این گونه عملکرد ناخواسته در زمین دشمن بازی نمی کنیم؟ اینگونه حرکات را به عنوان یک نماینده مردم محکوم می‌کنم و اگر به بنده ثابت شود که این ۹۰ نماینده واقعا اتهاماتی دارند که ثابت شده است،  این مجلس را در روزهای آینده ترک می کنم و بغل این افراد نخواهم نشست یا برعکس اگر به بنده ثابت شود کسانی که صلاحیت‌ها را بررسی می کنند با آبروی مومن و کسانی که دنیا به دنبال ضربه زدن به آنهاست بازی کردند و با دست خودی به آنها ضربه وارد شده است از دست شورای نگهبان در ابتدا به خدا، بعد به مقام معظم رهبری و  در مرحله بعد به قوه قضاییه شکایت خواهم برد.

عضو فراکسیون امید افزود: این روش محکوم است و ما آن را نمی پسندیم چرا که این گونه عملکردها و رفتارها ضداتحادی است که رهبری این همه بروی آن توصیه می‌ کنند. عملکرد دوستان ما به گونه ای است که صد تا دشمن نمی تواند اینگونه به ما ضربه بزند و به شدت به این روند معترضم.

عضو کمیسیون بهداشت با اشاره به سرد بودن تنور انتخابات گفت: مسائل متعددی بر گرم شدن تنور انتخابات اثرگذار است و از آن جمله تنوع کاندیدا از هر گرایش و جریانی  برای انتخاب مردم است که ما امیدواریم تا ۲۲ بهمن که به اعتراضات رسیدگی می‌شود با برطرف شدن شائبه‌ها افرادی که با اتهامات واهی رد شده اند نیز تایید شوند تا شاهد گرم شدن تنور انتخابات و مشارکت حداکثری مردم باشیم.

نوبخت در پایان خاطر نشان کرد:  برای متهم کدن این افراد باید به صراحه رای ازدادگاه داشته باشیم چراکه این اتهامات بسیارسنگین است و امیدواریم دوستان ما اینقدر آب  به آسیاب دشمن با گفتن برخی اتهاماتی که ثابت نشده اند نریزند.

Share