شهردار رشت خبر داد:

شهروندان رشت به‌زودی می‌توانند از دوچرخه‎های اشتراکی بهره‌مند شوند

ناصر حاج محمدی، شهردار رشت اظهار کرد: به زودی شهروندان رشتی می‌توانند از دوچرخه های اشتراکی نسل چهارم در شهر استفاده نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار رشت با شرکت «پاک چرخ ایرانیان» به عنوان مجری انحصاری دوچرخه های اشتراکی هوشمند تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

ناصر حاج‌محمدی درباره امضای این تفاهم نامه خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در زمینه حمل و نقل پاک با هدف افزایش سلامت شهروندان، مدیریت ترافیک، شادابی جامعه، کاهش هزینه سفرهای درون شهری، کاهش مشکلات ناشی از ترافیک و کاستن از میزان مصرف سوخت و انرژی صورت می پذیرد.

شهردار رشت افزود: با اجرای این طرح همچنین ارائه خدمات مبتنی بر اینترنت اشیا در شهر توسعه می یابد.

وی ادامه داد: به زودی شهروندان رشتی می‌توانند از دوچرخه های اشتراکی نسل چهارم در شهر استفاده نمایند.

حاج‌محمدی تاکید کرد: همچنین استفاده از اسکوترهای برقی در پیاده راه فرهنگی رشت جزو مباحثی بود که طرفین برای اجرای آن به توافق رسیدند.

گفتنی اینکه این تفاهم نامه به امضای ناصر حاج محمدی شهردار رشت و باقری رئیس هیات مدیره شرکت «پاک چرخ ایرانیان» رسیده است.

شایان ذکر است در نشست امضای این تفاهم نامه ناصر عطایی معاون مالی و اقتصادی شهرداری، فرامرز جمشیدپور معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری، مریم گل احضار رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری، احمد رضا حق بین مدیر مالی و ذیحساب شهرداری رشت و همچنین قاسمی نایب رئیس شرکت «پاک چرخ ایرانیان» و نمایندگان این شرکت هم حضور داشتند.

Share