به جهت ارتقا و بهبود کیفیت و سرآمدی میهن اسلامی؛

شهردار لاهیجان یکی از منتخبان هشتمین جشنواره ملی تلاش‌گران کشور معرفی شد

هشتمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاش‌گران کشور در سالن همایش‌های مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران(ایران مال) برگزار شد و مسعود کاظمی شهردار لاهیجان به عنوان یکی از تلاشگران کشور تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هشتمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاش‌گران کشور در سالن همایش‌های مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران(ایران مال) برگزار شد و مسعود کاظمی شهردار لاهیجان به عنوان یکی از تلاشگران کشور تجلیل شد.

در لوح تقدیر بهروز ریاحی دبیر کل جشنواره، از تلاش های مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در ارتقا و بهبود کیفیت و سرآمدی میهن اسلامی تشکر و قدردانی شد.

«تجلیل از تلاشگران هشتمین دوره جشنواره تلاشگران»، «برگزاری نمایشگاه آثار منتخب جشنواره»، «تالار مشاهیر برگزیدگان سطح تندیس هفت دوره قبل» و «پنل‌های تخصصی انتقال تجربیات» برخی از مهم‌ترین برنامه‌های اصلی این جشنواره است.

لازم به ذکر است که این جشنواره همه ساله توسط موسسه رشد مدیریت کیفیت و توسعه سرآمدی فردای ایرانیان برگزار می شود و پس از بررسی کارنامه عملکرد مدیران، نسبت به معرفی افراد برگزیده و تلاش گران نمونه کشور اقدام و از زحمات مدیران نمونه تجلیل می شود.

Share