شهردار رشت در مراسم رونمایی از خودروهای آتش نشانی؛

شهرداری رشت امروز سربلند است | شهرداری نباید برای امیال شخصی عده قلیلی متزلزل شود

شهردار رشت در مراسم رونمایی از چهار خودروی آتش نشانی خاطر نشان کرد: شهرداری نباید برای امیال عده قلیلی که به دنبال منافع شخصی خود هستند متزلزل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار کلانشهر رشت در آیین رونمایی از ۴ دستگاه خودروی آتش نشانی اظهار کرد: تا مرز شهادت پای کار ایستاده ایم زیرا رشت مستحق و محکوم به کار کردن است.

ناصر حاج محمدی با بیان اینکه بسیاری از شهرداری ها دچار روز مرگی شده اند گفت: شهرداری رشت، اما امروز پویا و متحرک است.

وی به شهروندان قول داد که شهر موفقی در انتظار آنان است اما نیل به این هدف، نیازمند ایثار و از خودگذشتگی است.

شهردار رشت خاطر نشان کرد: شهرداری نباید برای امیال عده قلیلی که به دنبال منافع شخصی خود هستند متزلزل شود.

حاج محمدی گفت: با هرکسی که منافع شخصی خود را بر منافع شهر ترجیح دهد برخورد قاطع خواهد شد. تا زمانی که هستم در خدمت شهروندان و حامی کارگران خواهم بود.

وی ادامه داد: شهرداری رشت امروز سربلند است و این‌ مهم باید حفظ شود.

شهردار کلانشهر رشت با اشاره به مسئولیت پیشین خود در سازمان اتش نشانی کشور گفت: آتش نشانان رشت از دیرباز جزو برترین آتش نشان های کشور بودند.

حاج محمدی تصریح کرد: با برنامه ریزی های مطلوب و با کمک و حمایت شورای محترم، در مهرماه سال آینده، ایستگاه آتش نشانی مسکن مهر راه اندازی می شود.

وی از کاهش میانگین سنی مأموران آتش نشان خبر داد و گفت: تعدادی از آتش نشانان عزیز به درجه بازنشستگی نائل و  ۲۷ آتش نشان جدید از طریق آزمون، به مجموعه آتش نشانی رشت اضافه خواهند شد.

شهردار رشت با بیان اینکه از ۴ دستگاه موجود، یک دستگاه، ساخت آلمان است افزود: تجهیز سه دستگاه دیگر توسط آتش نشانان رشت انجام شده است.

در ادامه این مراسم، رمضانی رییس سازمان آتش نشانی رشت نیز اظهار کرد: چهار خودروی آتش نشانی، پس از ۹ سال به این سازمان تعلق گرفته است.

بابک رمضانی با بیان اینکه یکی از این خودرو ها مجهز به۴۰ دستگاه کمپرسور پرتابل هوا است گفت: رشت جزو چهارمین شهریست که به این دستگاه مجهز شده است.

وی ارزش سرمایه این چهار خودرو را ۱۰۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

رییس کمیسون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر رشت نیز اظهار کرد: تلاش ها برای توسعه شهر با جدیت دنبال می شود.

فاطمه شیرزاد گفت: اقدامات ارزنده ای در سازمان اتش نشانی برای افزایش ایمنی، صورت گرفته است و این مسئله بسیار ارزشمند است.

وی افزود: گیلان فاقد نردبان بلند ۵۴ و ۵۵ متری است و هرچه سریعتر برنامه ریزی های لازم برای ترخیص این نردبان ها از گمرک باید انجام شود.

این مسئول با اشاره به حذف حق بحران از فیش حقوقی آتش نشانان خطاب به شهردار رشت تاکید کرد: این مهم باید به فیش حقوقی برگردد.

عضو شورای شهر رشت نیز گفت: وعده های داده شده باید طبق جدول زمان بندی، عملیاتی شوند.

محمد حسن عاقل منش افزود: انتظار می رود که شهردار موانع موجود را برطرف کند تاشاهد اجرای پروژه های دیگری با کمک ‌قرارگاه خاتم باشیم.

وی با اشاره به راه اندازی دو خط تولید کود آلی خاطر نشان کرد: هدفمندی مسیر های اجرایی، منجر به موفقیت خواهد شد.

عضو دیگر شورای شهر که با لباس پاکبانی در این مراسم‌حضور یافت اظهار کرد: در شورای شهر هیچگونه اختلافی وجود ندارد و برای پیشرفت شهر تصمیمات خوبی گرفته شده است.

محمد حسن علیپور ضمن قدردانی از تلاش های شهردار گفت: رشت مدیر جهادی لازم دارد و مدیر جهادی فعلی مدافع پرداخت حقوق به موقع کارمندان و کارگران است.

شیرزاد رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر رشت، عاقل منش و علیپور به عنوان دو تن از اعضای شورا، مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری، بابک رمضانی رییس سازمان اتش نشانی شهرداری رشت، میثم حرفت خواه رییس سازمان عمران و بازافرینی و جمعی از مدیران و معاونین شهرداری نیز در این آیین حضور داشتند.

Share