مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان مطرح کرد:

شرکت ایران پوپلین به‌منزله یک برند ملی و افتخاری برای گیلان است

علیزاده با اشاره به اینکه شرکت ایران پوپلین بمنزله یک برند ملی و افتخاری برای گیلان تلقی می‌شود، افزود: این شرکت در مسیر پویایی دوباره قرار داشته و بسیاری از مشکلات آن مرتفع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عباس علیزاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی رفاه و تامین اجتماعی گیلان در نشست سه جانبه گرائی که با حضور فعالان تشکل های کارگری از خانه کارگر، شوراهای اسلامی کار و انجمن های صنفی و مجامع کارفرمایی متشکل از اتاق تعاون، کانون کارفرمایی برگزار شد، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر اظهار داشت: باید آیندگان این سرزمین نسل به نسل در پاسداشت این مناسبت تلاش کنند.

علیزاده با بیان اینکه کارگران از اقشار شریف و زحمتکش جامعه هستند، افزود: استفاده از نقطه نظرات آنها و حرکت بمنظور گره گشائی مسائل کارگران از اهداف نشستهای سه جانبه گرائی است.

وی با اشاره به اینکه شرکت ایران پوپلین بمنزله یک برند ملی و افتخاری برای گیلان تلقی می‌شود، افزود: این شرکت در مسیر پویایی دوباره قرار داشته و بسیاری از مشکلات آن مرتفع شده است.

رئیس شورای هماهنگی رفاه و تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه درمدت کوتاه مدیریت جدید این شرکت شاهد تحولات و اتفاقات خوب و مثبتی بوده‌ایم، اذعان داشت: گردش درست چرخ دنده های اقتصادی سبب انتقال روندی مطلوب در سایر بخشها نیز خواهد شد و رونق تولید شرکت بصورت مستقیم و غیرمستقیم در عرصه های مختلف اثرگذار خواهد بود.

ایرج کوچکی‌نژاد معاون بیمه ای تامین اجتماعی گیلان نیز با قدردانی از تدابیر اتخاذ شده برای بهبود فرایند کارخانه اظهار داشت: تاکنون تلاش کرده ایم تا همکاری لازم را در زمینه لیستهای معوق شرکت و صیانت از حقوق کارگران داشته باشیم.

وی افزود: تامین اجتماعی حامی بزرگ شرکت ایران پوپلین و بسیاری از واحدهای تولیدی دارای بحران در استان است و اگر این همراهی صورت نمی گرفت مشکلات عدیده ای وجود داشت.

معاون بیمه ای تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه انتظار میرود در راستای اجرای قوانین، اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه بمنظور ایمنی بیشتر کارگران در محیط کار و کاهش آلایندگی‌ها انجام پذیرد، با اعلام اینکه هم اکنون کارفرمایان استان افزون بر ۸۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار هستند، افزود: همکاری برای تقسیط بخشی از بدهی شرکت ایران پوپلین نیز از سوی این سازمان صورت گرفته است و امیدواریم با انجام بموقع و دقیق تکالیف قانونی از سوی کارفرما بتوانیم در گام‌های بعدی نیز در تعاملی مثبت همچون گذشته در حمایت از تولید و رونق آن سهیم باشیم.

اروانه مدیرعامل شرکت ایران پوپلین نیز دراین نشست با اظهار امیدواری از اینکه حضور مسئولان و دست اندرکاران در این ایام مبارک بتواند منشأ خیر و برکت برای مجموعه باشد با اشاره به تاریخچه و گزارشی ازفعالیت‌های شرکت از آن بعنوان یک برند ملی یاد کرد.

وی اظهار داشت: اولویت ما تامین حقوق نیروها و پرسنل شاغل و تاکید بر تولید است و در تحقق اهداف خود قدردان سازمان هایی همچون تامین اجتماعی که همکاری مناسب و مستمر داشته اند، هستیم.

شایان ذکر است، حدود ۲۷۰ نفر درحال حاضر در شرکت ایران پوپلین مشغول به کار هستند.

Share