حوالی صبح امروز صورت گرفت؛

سانحه هوایی در مسیر تهران- ماهشهر | هواپیما وارد یک خیابان شد

هواپیمای بوئینگ شماره ۶۹۳۶ شرکت هواپیمایی کاسپین، صبح امروز هنگام فرود در فرودگاه ماهشهر، از مسیر خارج و دچار سانحه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیری نسب مدیر روابط عمومی فرمانداری ماهشهر گفت: هواپیمای شماره ۶۹۳۶ که ساعت ۶:۳۵ صبح امروز از تهران به مقصد بندرماهشهر پرواز کرد در زمان فرود به دلیل نقص فنی از باند فرودگاه ماهشهر خارج شد.

این حادثه حوالی ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست. براساس اطلاعات اولیه این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

هواپیماى کاسپین از انتهاى باند ماهشهر خارج و پس از عبور از فنس‌هاى انتهای باند، وارد یک خیابان شده است.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در گفتگو با مهر، اظهار داشت: در پرواز صبح دوشنبه تهران – ماهشهر، یک فروند هواپیما در هنگام فرود در فرودگاه ماهشهر از باند خارج می‌شود که خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشته است.

وی از علت بروز این حادثه اظهار بی‌اطلاعی کرد و افزود: تا کنونی گزارشی از مصدوم شدن مسافران این پرواز نداشته‌ایم.

روایت مرجان توحیدی، روزنامه‌نگار از حادثه هواپیمای کاسپین در ماهشهر

 

 

 

رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو بامهر گفت: پرواز شماره ۶۹۳۶ شرکت هواپیمایی کاسپین که صبح امروز از باند فرودگاه ماهشهر خارج شده، ۱۳۵ مسافر داشته است که خوشبختانه هیچیک از مسافران کاسپین آسیب ندیده اند و همگی در سلامت از هواپیما خارج و به سالن ترانزیت فرودگاه منتقل شده اند.

وی اظهار داشت: هواپیمای بوئینگ MD شرکت هواپیمایی کاسپین از مبدا تهران در ساعت ۷:۵۰ صبح امروز پس از فرود در باند فرودگاه ماهشهر از باند خارج شد که علت آن در دست بررسی است.

جعفرزاده افزود: بلافاصله تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشوری به همراه گروه فنی شرکت هواپیمایی کاسپین برای بررسی علت خروج هواپیما از باند به ماهشهر اعزام شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خلبان پرواز، پیش از فرود در باند فرودگاه ماهشهر، گزارشی از نقص احتمالی به برج مراقبت اعلام کرده یا خیر، گفت: در حال حاضر امکان اظهار نظر در این زمینه وجود ندارد و با توجه به اعزام تیم کارشناسی سازمان هواپیمایی کشور و تیم فنی کاسپین، ابعاد موضوع بررسی و نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.

Share