مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان خبر داد:

زلزله در گیلان خسارتی نداشت | شرایط تحت کنترل است

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به وقوع زلزله ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در احمدسرگوراب شفت طی ظهر امروز (چهارشنبه) گفت: خسارتی از این زمین لرزه، گزارش نشده و شرایط در استان به طور کامل تحت کنترل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رضا اسلامی در گفتگویی اظهار داشت: زلزله‌ای به بزرگی  ۴.۵ ریشتر در عمق ۱۸ کیلومتری زمین با مرکزیت احمدسرگوراب از توابع شهرستان شفت ساعت ۱۴ و ۲۳ دقیقه و ۴۶ ثانیه امروز به وقوع پیوست.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان ادامه داد: تاکنون خسارتی ناشی از وقوع این زمین لرزه، گزارش نشده و شرایط به طور کامل تحت کنترل است.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به تشریح زمین لرزه بیان کرد: زلزله‌ای در ساعت ۱۴ و ۲۳ دقیقه به بزرگی ۴.۵ ریشتر در عمق ۱۸ کیلومتری زمین احمدسرگوراب در استان گیلان را لرزاند.

ولی پور با اشاره به نقاطی که در آن، زمین لرزه مذکور احساس شد، اظهار کرد: این زلزله علاوه بر رشت، در رودبار، لاهیجان و لنگرود و چند شهر دیگر نیز احساس شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ضمن تاکید به حفظ خونسردی از سوی مردم خاطرنشان کرد: هم اکنون تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر استان گیلان به جهت بررسی های لازم به مناطق مذکور اعزام شده اند.

مهدی ولی پور خاطرنشان کرد: تیم های امدادی و ستادی جمعیت هلال احمر استان گیلان علاوه بر امدادرسانی در پی بارش برف، آماده امداد رسانی در مقابل هرگونه رخداد و حوادث را دارند.

Share