به بهانه یک انتخاب؛

روز وحدت؛ انتخاب سخنران وحدت‌بخش برای راهپیمایی در رشت

انتخاب امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان چهره‌ای شناخته شده و معتدل بین اقشار مختلف سیاسی و اجتماعی، به طور قطع انتخابی مناسب و دوراندیشانه برای سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در رشت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نخستین روزهای دهه فجر، سخنران راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال در مرکز استان را امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد.

همه می‌دانند یوم‌الله ۲۲ بهمن؛ روز نمایش وحدت، همدلی و همراهی ملت مسلمان ایران با سلایق مختلف سیاسی است از این رو با عنایت به شرایط حاکم بر منطقه و به منظور تحکیم بیش از پیش وحدت و امنیت ملّی و نیز تقارن با چهلمین روز شهادت سردار پر افتخار ایران و اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، می‌بایست زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم ایران در راهپیمایی این روز پرشکوه باشیم.

مبتنی بر این نگاه؛ انتخاب فردی که خود از مسئولان اصلی مدافع امنیت ملّی است؛ می‌تواند در این راه و حضور پررنگ‌تر مردم تأثیر بسزایی داشته باشد لذا انتخاب امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان چهره‌ای شناخته شده و معتدل بین اقشار مختلف سیاسی و اجتماعی، به طور قطع انتخابی مناسب و دوراندیشانه برای سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در رشت است.

Share