مسافران از قسمت بال هواپیما خارج شدند

روایت یکی از مسافران پرواز تهران- ماهشهر

فرماندار ماهشهر با تایید خبر خروج هواپیمای تهران- ماهشهر از باند از سلامت تمام مسافران پرواز هواپیمایی مسافربری تهران به ماهشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار ماهشهر اظهار کرد: این هواپیما صبح امروز (دوشنبه، هفتم بهمن‌ماه) از تهران عازم ماهشهر بود که به دلیل نقص فنی نتوانست خود را روی باند، کنترل کند و از روی باند فرودگاه ماهشهر خارج شد.

وی افزود: این هواپیما عرض جاده را قطع کرده و در خیابان ورودی ماهشهر، کنار پارک نسترن متوقف شد.

فرماندار ماهشهر گفت: خدا را شکر این حادثه هیچ مصدومی نداشته است و تمام مسافران در سلامت هستند و مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر نیز مسئولان مربوطه در حال انجام تمهیداتی برای خروج سوخت هواپیما هستند تا بتوانند هواپیما را هر چه سریع‌تر به باند فرودگاه برگردانند.

روایت یکی از مسافران پرواز تهران- ماهشهر

در همین رابطه یکی از کارکنان پتروشیمی که ‌از مسافران هواپیمای تهران- ماهشهر بود  در خصوص شرح این ماجرا گفت: هواپیما ساعت ۶ و ۴۲ دقیقه از تهران پرواز کرد و پذیرایی انجام شد و همه چیز خوب بود.

وی افزود: نزدیک فرودگاه ماهشهر که رسیدیم من به مسافر کناری گفتم هواپیما حالت عادی برای نشستن ندارد. در همین حال هواپیما روی باند، ترمز وحشتناکی گرفت و از باند خارج شد. ‌به خاطر گل و لای ناشی از بارندگی شب گذشته ماهشهر، هواپیما از فنس عبور کرد و پس از عبور از فاصله ۱۰۰ متری در وسط جاده متوقف‌ و درهای اضطراری باز شد.

وی ادامه داد: مهمانداران کمک کردند سریعتر مسافران از قسمت بال هواپیما خارج شوند چون سوخت هواپیما در حال ریختن بود و مسافران باید سریعتر هواپیما را ترک می‌کردند. شانسی که مسافران هواپیما آوردند آن بود که اتوبانی که در آن متوقف شد محل عبور و مرور اتوبوس های حامل کارکنان پتروشیمی و بندر امام خمینی است که در آن زمان خالی از تردد بود.

در همین رابطه یکی از شاهدانی که هم اکنون نزدیک هواپیما حضور دارد از شکستن چرخ های جلوی هواپیما خبر داد گفت: بنزین هواپیما کامل تخلیه شده و دستگاههای خدمات رسان مانند آتش نشانی، هلال احمر و نیروی انتظامی در محل حادثه حضور دارند و جاده به دلیل خروج هواپیما از باند ‌ بسته شده است. ‌

Share