اطلاعیه جدید بانک مرکزی:

رمز دوم ایستا از هشتم بهمن‌ ماه جاری قطع می‌شود

رمز دوم ایستا (رمز دوم فعلی کارت بانکی) از روز هشتم بهمن‌ماه جاری در بانک‌ها و موسسات اعتباری بطور تدریجی ظرف چند روز قطع می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بانک مرکزی در اطلاعیه‌ ای در مورد رمز دوم پویا توضیحاتی ارائه کرد.

پیرو اطلاع‌رسانی انجام شده در مورد قطع رمز دوم ایستا (رمز دوم فعلی کارت بانکی) در هفته دوم دی‌ماه، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند این سرویس از روز هشتم بهمن‌ماه جاری در بانک‌ها و موسسات اعتباری بطور تدریجی ظرف چند روز قطع می‌شود و تنها «رمز دوم پویا» قابل استفاده می‌باشد.

لازم به ذکر است انجام خریدهای اینترنتی بدون حضور کارت تا سقف مجموع یک میلیون ریال برای هر کارت در هر ۲۴ ساعت با رمز دوم ایستا قابل انجام است.

در همین‌ زمینه به آگاهی می‌رساند رمز دوم ایستای کارت‌های بانکی بانک‌های صادرات و پاسارگاد در روز هشتم و‌ بانک‌های قرض‌الحسنه رسالت و ایران-ونزوئلا در روز دهم و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در روز دوازده بهمن‌ماه غیر فعال می‌شود.

قطع سرویس رمز دوم ایستا در سایر بانک‌ها نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

در پایان مجدد تاکید می‌شود مشتریان محترم بانکی ظرف چند روز آینده نسبت به فعال‌سازی «رمز دوم پویا» از طریق مراجعه به وب‌سایت بانک خود یا خودپرداز و یا شعبه بانک خود اقدام کنند.

مشتریان بانکی برای فعال‌سازی رمز دوم پویای پیامکی کافی است شماره تلفن همراه خود را در یکی از درگاه‌های بانکی تایید و پس از آن قادر خواهند بود با فشردن دکمه “دریافت رمز دوم پویا” در درگاه‌های پرداخت، رمز دوم پویا را از طریق پیامک دریافت کنند.

Share