حواشی انتخابات مجلس یازدهم؛

دعوت علیزاده از عباسی برای مناظره؛ هدفم از مناظره روشنگری و احترام به شفافیت است

علیزاده در پاسخ به بیانیه‌های تشکل‌ها و گروه‌های مختلف رودسر و املش برای برگزاری مناظره گفت: بیش از پنج روز است که خواستار برگزاری مناظره با آقای عباسی نماینده فعلی هستیم ولی پاسخی دریافت نکرده‌ایم!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نظرعلی علیزاده در دیدار با جمعی از مدیران ادوار و اعضای شورای اسلامی رودسر و املش با بیان اینکه در شبی که مردم چابکسر در غم از دست دادن پزشک متخصص و نخبه چابکسری عزادارند، آقایان کارناوال شادی راه می‌اندازند! آنهم با اجاره خودروهای خدماتی!

وی با بیان اینکه از همه نخبگان، مدیران، شوراهای شهر و روستا، جوانان، بانوان و دانشگاهیان املش، رودسر، چابکسر، رانکوه، رحیم‌آباد، واجارگاه و کلاچای تشکر می‌کنم که برای تغییر وضعیت به نفع مردم هم‌قسم شده‌اند، گفت: در کنار هم نمی‌گذاریم باندهای زر و زور به بی‌احترامی به مردم ادامه دهند.

علیزاده با بیان اینکه مگر نمی‌دانستند بارش برف داریم؟ تصریح کرد: بارش برف و خواب زمستانی مدیران اجرایی توجیهی ندارد.

وی به اشاره به سکوت اکثر نمایندگان فعلی در خصوص بارش برف، گفت: نکند به رای سنتی خود امید بسته‌اید و می‌خواهید با کندی عملیات برف روبی از حضور حداکثری مردم در انتخابات جلوگیری کنید!

علیزاده ادامه داد: اگر چنین فکری دارید سخت در اشتباه و مردم را نشناخته‌اید! دوم اسفند جوابتان را از مردم آگاه خواهید گرفت.

وی در پاسخ به بیانیه‌های تشکل‌ها و گروه‌های مختلف رودسر و املش برای برگزاری مناظره گفت: بیش از پنج روز است که خواستار برگزاری مناظره با آقای عباسی نماینده فعلی هستیم ولی پاسخی دریافت نکرده‌ایم! ما آماده‌ایم و امروز به آقای عباسی می‌گویم آماده مناظره با شما و اتاق فکرتان هستم، هدفم از مناظره روشنگری و احترام به شفافیت در بین مردم است.

وی خواستار ورود مقتدرانه دستگاه قضایی در برخورد با مدیران کم‌کار در بحران برف شد و گفت: مردم منتظر اقدام انقلابی دستگاه عدالت هستند.

 

Share