جانشین قرارگاه ثارالله در رشت مطرح کرد:

دشمن به دنبال تغییر در محاسبات مردم در انتخابات است | سر فتنه های اتفاقات آبان ماه دستگیر شده اند

جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضرورت هوشیاری مردم در انتخاب کاندیداها گفت: دشمن بدنبال آن است تا با توجه به نزدیک شدن انتخابات با اشتباه محاسباتی، در تصمیم گیری ها نفوذ و دخالت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، سردار علی خلیلی در همایش بزرگداشت دهه فجر و یادبود سردار شهید سلیمانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه امام خمینی (ره) پنج هدف را برای انقلاب اسلامی ترسیم کردند اظهار کرد: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی از اهداف پنج گانه امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری مقام معظم رهبری در مسیر آرمان های امام خمینی (ره) در حال حرکت است.

جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به تلاش های دشمن در جلوگیری از به وقوع نپیوستن تمدن نوین اسلامی گفت: دشمن از گسترش تمدن نوین اسلامی واهمه دارد زیرا بیداری اسلامی بوجوده آمده در کشورها نشاندهنده آن است که مرزهای انقلاب گسترش یافته است.

خلیلی با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضرورت هوشیاری مردم در انتخاب کاندیداها تصریح کرد: دشمن بدنبال آن است تا با توجه به نزدیک شدن انتخابات با اشتباه محاسباتی، در تصمیم گیری ها نفوذ و دخالت کند.

جانشین قرارگاه ثارالله با تاکید بر اینکه حواسمان به حرف های منافق گونه برخی افراد در انتخابات باشد گفت: خیانت در امانت و خلف وعده از صفات منافقین است.

وی تصمیم سازی در تصمیم گیری ها، تجمل گرایی، اشرافی گری، خرابکاری و… را از پروژه های دشمن عنوان کرد و افزود: دشمنان در انتخابات پیش رو هم با اشتباه محاسباتی بدنبال آن است تا افرادی به مجلس راه یابند که دستورات آنها را در کشور اجرا کنند و بدین طریق به اهدافشان برسند.

جانشین قرارگاه ثارالله با تاکید بر اینکه دشمن با ایجاد سناریوهای مختلف بدنبال تاثیرگذاری در تصمیمات کشور است گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب پذیرش سند ۲۰۳۰ به معنای تربیت سرباز برای آمریکاست.

وی با بیان اینکه دشمن برنامه های سنگینی را علیه انقلاب و نظام پیش بینی کرده است افزود: تا زمانی که انقلاب اسلامی در مسیر امام خمینی (ره) با رهبری مقام معظم رهبری در حرکت است دشمنی ها علیه نظام ادامه دارد.

جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به اتفاقات آبان ماه در کشور گفت: حوادث آبان ماه توسط سلطنت طلبان و منافقین با محوریت آمریکا، عربستان و برخی کشورهای منطقه در کشور ایجاد شد.

خلیلی با بیان اینکه تمام سر فتنه های اتفاقات آبان ماه دستگیر شده اند گفت: دشمنان ملت ایران امروز به اعتراف خودشان از مقابله نظامی با ایران کاملا عاجز هستند و تنها راهی را که اتخاذ کرده اند تهاجم فرهنگی، ایجاد مشکلات اقتصادی و سیاسی، آشوب در داخل کشور است.

وی با اشاره به اهداف دشمن در به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی یادآور شد: دشمن در اقدامی ناجوانمردانه و دزدانه سردار سلیمانی را به شهادت رساند و به خیال پوچ خود تصور می کرد که با شهادت ایشان حرکت در مسیر مقاومت کند خواهد شد.

جانشین قرارگاه ثارالله خاطرنشان کرد: با شهادت حاج قاسم اصل ماموریت نیروی قدس متوقف نخواهد شد بلکه با قدرت پیش خواهد رفت.

در پایان این مراسم جمعی از فعالین فرهنگی دانشگاه های استان تقدیر شدند.

Share