سرمربی داماش گیلان:

پایان فصل از داماش گیلان جدا می‌شوم |بازیکنان تنها ۵ درصد از قرارداد را دریافت کرده‌اند

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر اینکه در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود، گفت: مدیریت باشگاه داماش در تلاش برای حل مشکلات بازیکنان بوده و مطمئنم مشکلات تیممان از سوی مدیریت حل می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مازیار ربیعی‌فر با اشاره به پیروزی داماش مقابل گل ریحان البرز اظهار کرد: گل ریحان مدعی صعود به رقابت‌های لیگ برتر بوده و در یک بازی برتر موفق شدیم این تیم را شکست دهیم؛ پیروزی‌مان را به هواداران متعصب داماش و آقای حاجی‌پور تقدیم می‌کنم.

وی با بیان اینکه در پایان فصل از داماش گیلان جدا می‌شود، افزود: آقای حاجی‌پور در چند سال اخیر تلاش بسیاری کرده و باید قدردان زحماتش باشیم؛ بنده نیم‌فصل دوم به‌عنوان سرمربی برگزیده‌شده و در پایان فصل از این تیم جدا می‌شوم.

سرمربی داماش با تأکید بر بازی غیورانه بازیکنان این تیم مقابل گل ریحان گفت: بازیکنانمان با دوندگی بی‌امان و جنگندگی منحصربه‌فرد در میدان ظاهرشده و تیم مدعی گل ریحان را به‌ زانو درآوردند؛ بازیکنان باشرافت بازی کرده و از آنان سپاسگزارم.

ربیعی‌فر با اشاره به اینکه بازیکنان داماش تنها پنج درصد از مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، بیان کرد: بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط مناسبی نبوده و به همین دلیل در دیدار مقابل مس کرمان حاضر نشدند؛ مدیریت باشگاه داماش در تلاش برای حل مشکلات بازیکنان بوده و مطمئنم این مشکلات از سوی مدیریت حل می‌شود.

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ یک مقابل گل ریحان البرز به برتری دو بر یک دست‌یافت.

Share