یک برد و ۲ تساوی حاصل کار نمایندگان گیلان در لیگ دسته اول

داماش در رشت برد، سپیدرود و ملوان با حریفان خود مساوی کردند

از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، سه تیم گیلانی داماش گیلان، ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت به مصاف حریفان خود رفتند که یک برد و دو تساوی حاصل این بازی‌ها برای استان گیلان بود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان)، سه تیم گیلانی داماش گیلان، ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت به مصاف حریفان خود رفتند که یک برد و دو تساوی حاصل این بازی‌ها برای استان گیلان بود.

پیروزی‌ خانگی داماش گیلان مقابل گل ریحان البرز

دو تیم داماش گیلان و گل ریحان البرز در ورزشگاه سردار جنگل شهر رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در انتها با نتیجه دو بر یک به سود داماش گیلان به پایان رسید.

گل‌های بازی را محمد غلامی و سعید باقرپسند برای داماش در دقایق ۲۳ و ۷۴ به ثمر رساندند همچنین سید محسن حسینی در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی تک گل، گل ریحان البرز را وارد دروازه داماش کرد.

ایمان صادقی، محمد مختاری، سید کاظم رحمانی، آزاد جعفرزاده، میلاد پورمحسن، محمد رستمی، میثم میرپسندیده، مهدی نظر محمد پناه، میعاد یزدانی، سعید طالبی و محمد غلامی در این بازی برای داماش به میدان رفتند.

تساوی خانگی ملوان بندرانزلی مقابل مس کرمان

در بازی دیگر لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم ملوان بندرانزلی و مس کرمان در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

سپیدرود در اراک با آلومینیوم مساوی کرد

همچنین سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان در لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان آلومینیوم اراک بود که این بازی در پایان با نتیجه صفر-صفر به پایان رسید.

میکاییل ایمن تراج، میثم کریمی، وحید سبزی، مهیار نوری، محمد شادکام، محمود خمیسی، حسین احمدلو، حسام یعقوبی، بابک عبدالله‌زاده و یاسر حاتم‌زاد در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

Share