طبق اطلاعیه دبیرخانه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی؛

خط قرمز شانا روی نام اسدالله عباسی | معرفی دو گزینه مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان در رودسر

طبق اطلاعیه دبیرخانه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گیلان، اسدالله عباسی از لیست ائتلاف نیروهای انقلاب کنار گذاشته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شورای ائتلاف نیروهای انقلابی اسلامی گیلان(شانا) با صدور اطلاعیه مهمی اسدالله عباسی را از لیست ائتلاف حذف و کنار گذاشت.

بسمه تعالی
با توجه به صحبت‌ها و مذاکرات صورت گرفته با کاندیداهای حوزه انتخابیه رودسر و املش و همچنین پذیرش میثاق‌نامه شورای ائتلاف به عنوان دستورالعمل رسیدن به کاندیدای جریان انقلابی، بدین‌وسیله اعلام می‌گردد که در حوزه انتخابیه رودسر و املش آقای نظرعلی علیزاده و حجت‌الاسلام محمد صفری به عنوان گزینه‌های نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، برای نظرسنجی نهایی معرفی می‌گردند.

لازم به ذکر است که بر اساس دستورالعمل رسمی شورای نیروهای انقلاب اسلامی، معیار اعلام نامزدهای ائتلاف در هر حوزه انتخابیه، صرفا مکانیسم مجمع نیروهای انقلاب حوزه و همچنین پذیرش میثاق‌نامه ائتلاف توسط نامزدها است و هرگونه رای‌گیری داخلی در شورای مرکزی شهرستانها و حوزه‌های کمتر از سه منتخب برگزیره، بلاوجه و بدون اعتبار بوده و صرفا به عنوان نظر شخصی افراد تلقی خواهد گردید. امید است تا تصمیمات و اقدامات شورای شهرستا‌نهای رودسر و املش بیش از پیش در چارچوب دستورالعمل‌های ائتلاف و به دور از اعمال سلایق و اغراض شخصی بوده و به صورت شفاف نیز اطلاع‌رسانی گردد تا اعتماد عمومی به لیست ائتلاف و مکانیسم رسیدن به آن تامین گردد.

Share