حجت الاسلام راشدی نوری در خطبه‌های نماز جمعه صومعه سرا؛

خدا باید صلاحیت بندگان را تعیین کند|عدم احراز صلاحیت دلیل بر عدم شایستگی‌ نیست

امام‌جمعه صومعه‌سرا با اشاره به بارش شدید برف در استان و به وجود آمدن مشکلات فراوان گفت: متأسفانه مسؤولان در قدردانی از مردم و رفع مشکلات پیش‌آمده از حادثه برف نمره قبولی نگرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی راشدی نوری در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان صومعه‌سرا با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن اظهار کرد: فاطمه زهرا (س) الگوی همه انسان‌ها و نمونه آفرینش و حقیقت خلقت است.

وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با توجه به شرایط نامساعد جوی گفت: مردم  شریف  در دهه پنجم انقلاب به‌مانند سال‌های اول پیروزی  بلکه پرشورتر  و حماسه‌ای‌تر، روز استقلال و ملی‌ کشور را جشن گرفتند و برای چند صدمین بار دشمن را مأیوس کردند.

 امام‌جمعه صومعه‌سرا با اشاره به بارش شدید برف در استان و به وجود آمدن مشکلات فراوان افزود: متأسفانه مسؤولان در قدردانی از مردم و رفع مشکلات پیش‌آمده از حادثه برف نمره قبولی نگرفتند.

وی با اشاره به در پیش  بودن انتخابات دوم اسفند تصریح کرد: قطعاً مشکلات موجود و ضعف مدیران در ایفای وظیفه و انجام خدمات باعث سستی در مردم شریف و حضور مسؤولان در امر انتخابات نمی‌شود.

راشدی نوری با بیان اینکه قطعاً عدم احراز صلاحیت دلیل عدم صلاحیت و شایستگی‌شان نیست، افزود: از کسانی که در خود توانمندی و ظرفیت خدمت به مردم را در جایگاه مجلس شورای اسلامی دیدند و ثبت‌نام کردند، ولی به هر دلیلی موفق به ادامه حضور و رقابت در انتخابات نشدند‌، می‌خواهیم که دلسرد و ناامید نباشند و زبان به شِکوه و گلایه نگشایند.

وی گفت: خدا باید صلاحیت بندگان را تعیین کند. انتظار داریم هم خودتان و هم هوادارانتان را توصیه به حضور در انتخابات کنید. امیدوارم در فرصت‌های آینده، امکان خدمتگزاری در این سنگر را پیدا کنید.

خطیب نماز جمعه صومعه‌سرا با اشاره به تأثیر آرای مردم در سرنوشت و آینده مملکت تصریح کرد: به تخصص، تعهد، توانمندی، تدین، پاک دستی، با امانت‌داری، صداقت در گفتار و رفتار، وفاداری نسبت به اسلام و انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا، برنامه داشتن و اصالت و ریشه خانوادگی و اعتقادی افراد رأی بدهید تا آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی رغم خورد.

Share