اظهار تاسف رضا رسولی از اقدام صفحه اینستاگرامی کاندیدای انتخابات؛

خاطرات خوب مردم رشت از دوران فرمانداری «عظمتی» تکذیب شد!

صفحه رسمی عظمتی فرماندار اسبق رشت مدعی شده بود که رسولی اعلام کرده مردم شهرستان رشت خاطرت خوشی از دوران فرمانداری عظمتی(سال ۸۸ الی ۹۲) به یاد دارند.

به گزارش سرویس رصد فضای مجازی دیارمیرزا رضا رسولی عضو شورای شهر رشت سخنان منتسب به خود را درباره خاطرات خوب مردم رشت از ولی الله عظمتی فرماندار اسبق این شهرستان تکذیب کرد.

رسولی با انتقاد از اقدام صورت گرفته توسط صفحه رسمی عظمتی یادآور شد: «چندی پیش یکی از کاندیدا های محترم مجلس به خواست اطرافیانشون در یکی از دفاتر بنده حضور پیدا کردند و متاسفانه امروز و پس از حدود ۱۰ روز در صفحه رسمی ایشان قید شده که بنده از ایشان حمایت کرده ام! که قاعدتا این به طریق اولی به معنی حمایت سایر حضار در تیم اجرایی همایش از ایشان نیز می باشد!!! مسلما با توجه به موقعیت های مختلف اجتماعی بنده، حضور عزیزان در یکی از این دفاتر و با موضوع خاصی، به هیچ وجه به معنی حمایت نیست…  ضمن تکذیب این حمایت از جانب خود و سایر حضار، مراتب تاسفم رو از این رفتار عجیب و غیر اخلاقی که احتمالا بدون اطلاع ایشان صورت پذیرفته اعلام می نمایم…»

گفتنی است صفحه رسمی عظمتی فرماندار اسبق رشت مدعی شده بود که رسولی اعلام کرده مردم شهرستان رشت خاطرت خوشی از دوران فرمانداری عظمتی(سال ۸۸ الی ۹۲) به یاد دارند.

Share