در آستانه یازدهمین انتخابات مجلس:

 حمایت فرزند اولین روحانی شهید ترور استان گیلان از مجید دل آور

بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران از سوء مدیریت ها و بی عدالتی ها در حوزه های مختلف به سطوح آمده اند که این امر در شأن ملت ایران و در راستای اهداف شهیدان گرانقدر و پیش قراولان انقلاب نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمایت پزشک مردمی استان و فوق تخصص قلب و عروق و فرزند اولین روحانی شهید ترور استان گیلان از کاندیدای جوان و انقلابی حوزه انتخاباتی رشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران از سوء مدیریت ها و بی عدالتی ها در حوزه های مختلف به سطوح آمده اند که این امر در شأن ملت ایران و در راستای اهداف شهیدان گرانقدر و پیش قراولان انقلاب نیست. افراد و مسوولینی در جهت نیل به مطامع فردی و دنیوی خود از سفره انقلاب و به نام اسلام، عملا بر اسلام و انقلاب می تازند و عملکرد سخیفشان موجبات بدبینی آحادی از ملت به نظام و انقلاب را فراهم آورده است.
اینجانب به عنوان عضوی از جامعه پزشکی که در جهت دفاع از قانونمداری و منافع بیماران و محرومان تاوان بزرگی را پرداخته ام سپردن مناصب مدیریتی به دست انسانهای صالح، شجاع و انقلابی و عاری از مناسبات و زد و بندهای باندی و جناحی را یکی از ضرورت های مهم برهه حساس کنونی برای تغییر وضع نامطلوب اداری جاری می دانم.
فلذا با توجه به شناختی که از سلامت نفس و شجاعت و روحیه جهادی جناب آقای دکتر مجید دل آور دارم، انشالله در دوم اسفند ماه به ایشان رای خواهم داد.

دکتر محمد اسمعیل رضایی
فوق تخصص قلب و عروق و استادیار دانشگاه
فرزند روحانی شهید ترور

٩٨/١١/٢٨

Share