عضو شورای شهر رشت تاکید کرد:

حقوق و پاداش پایان سال کارگران شهرداری رشت در موعد مقرر پرداخت شود

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: حقوق و پاداش پایان سال کارگران شهرداری رشت از جمله پاکبانان و… پیش از اتمام سال و در موعد مقرر پرداخت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد خطاب به شهردار رشت با تاکید به اینکه هیج عذری بابت عدم پرداخت به موقع پاداش پایان سال کارگران شهرداری رشت از جمله پاکبانان پذیرفتنی نیست اظهار کرد: متاسفانه از فروردین تا مرداد سال ۹۸ حقوق پاکبانان شهرداری رشت بر مبنای حقوق سال ۹۷ پرداخت شد و این خلاف قانون است.

شیرزاد با بیان اینکه شهردار رشت نسبت به عدم پرداخت مابه التفاوت حقوق سال ۹۸ پاکبانان شهرداری رشت به طور جدی ورود کند افزود: سازمان مدیریت پسماند و شهرداری های مناطق پنج گانه رشت باید در این باره  با دقت و حساسیت اقدام کنند.

وی به فرا رسیدن روزهای پایانی سال اشاره کرد و گفت: شهردار رشت موظف است از هم اکنون برنامه ریزی های لازم به منظور پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران شرکتی شهرداری رشت انجام داده تا خدای ناکرده در زمان فرا رسیدن سال جدید شرمنده کارگران زحمتکش شهرداری رشت نباشیم و دغدغه دریافت مطالبات پایان سال به دیگر مشکلات کارگران شهرداری رشت اضافه نشود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه پرداخت مابه التفاوت حقوق پاکبانان شهرداری رشت طی پنج ماه نخست سال جاری در اولویت باشد بیان کرد: انتظار داریم شهردار رشت نسبت به پیگیری این مهم و تسویه حساب کامل حق و حقوق کارگران شرکتی شهرداری رشت با شرکت های پیمانکاری طرف قرار داد هر چه سریعتر اقدام کند تا خدای ناکرده حقی از کارگران زحمتکش شهرداری از جمله پاکبانان، کارگران فضای سبز و … تضییع نشود.

شیرزاد در خاتمه به عدم پرداخت حق سنوات کارگران فضای سبز و پاکبانان شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم و سختی کار کارگران شهرداری رشت امیدواریم شرکت های پیمانکار طرف قرار داد به پرداخت به موقع حقوق و دستمزد، لباس کار، حق شیر و .. کارگران توجه کامل داشته باشند و شهردار رشت نیز نهایتا تا بیست و پنجم اسفند ماه نسبت به پرداخت کلیه حق و حقوق کارگران زحمتکش شهرداری رشت اقدام کند.

Share