تاکید سالاری بر اصلاح تشکیلاتی سازمان تأمین اجتماعی

جمیل حق‎پرست به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی معارفه شد

طی مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی جمیل حق‌پرست به عنوان معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی این سازمان معرفی و از زحمات هادی زبده شیرکوهی که سرپرستی این معاونت را بر عهده داشت، تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مصطفی سالاری در این مراسم از زحمات و تلاش‌های هادی زبده شیرکوهی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی که مسئولیت سرپرستی معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی را نیز برعهده داشت تشکر و برای جمیل حق‌پرست در تصدی این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.

سالاری با اشاره به درجریان بودن اصلاح تشکیلاتی سازمان تأمین اجتماعی گفت: هدف از اصلاح تشکیلات این است که تقسیم وظایف و مسئولیت‌های بازنگری و برخی موازی‌کاری‌ها در بخش‌های مختلف این سازمان اصلاح شود

وی تقویت جایگاه منابع انسانی را از دیگر اهداف اصلاح تشکیلات سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: به همین منظور معاونت اداری و مالی سازمان حذف و دو معاونت جدید با عنوان معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ایجاد شد.

سالاری ادامه داد: بخش برنامه‌ریزی نیز از معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی به معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی منتقل شد و معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری مسئولیت نظارت و مدیریت شرکت‌ها و حوزه سرمایه‌گذاری سازمان را برعهده خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تقویت جایگاه و افزایش حیطه اختیارات حوزه فن‌آوری اطلاعات را از دیگر تغییرات تشکیلات جدید این سازمان برشمرد و گفت: بخش آمار و محاسبات نیز با توجه به نزدیکی وظایف به این حوزه ملحق شده است.

سالاری از ادامه بررسی تخصصی و طراحی تشکیلات سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: معاونت‌های ادارت کل و زیرمجموعه‌های آنها به زودی طراحی و برای بررسی و تصویب نهایی به هیأت مدیره سازمان ارسال می‌شود.

وی از زحمات هادی زبده شیرکوهی برای اجرای برنامه مهم اصلاح تشکیلات سازمان تأمین اجتماعی تشکر کرد و گفت: آقای زبده منشأ تحول مهمی در سازمان تأمین اجتماعی بودند و اصلاح تشکیلات با تلاش ایشان به خوبی انجام شد.

سالاری معاونت جدید برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی را از حوزه‌های مهم سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: برای این معاونت جدید اولویت ما استفاده از ظرفیت همکاران بود و آقای حق‌پرست تجربیات ارزشمندی داشتند و معاونت اداره کل در دو استان و مدیرکلی دو استان را بر عهده داشته‌اند و مسئولیت به ایشان محول شد.

وی ادامه داد: این معاونت کار بسیار سنگینی بر عهده دارد. بخشی از کارکرد سایر معاونت‌ها متأثر از فعالیت این معاونت خواهد بود. با فعالیت صحیح و اثربخش معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی فعالیت سایر معاونت‌ها نیز تسهیل می‌شود.

محمدحسن زدا، قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: از انتصاب آقای حق‌پرست به عنوان معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی تشکر میکنم و برای آقای شیرکوهی آرزوی توفیق دارم.

وی افزود: آقای حق‌پرست سوابق ارزشمندی در حوزه اداری و مالی دارند و از مدیران خوش‌نام سازمان هستند. با توان و استعداد ایشان اطمینان داریم که تحولات خوبی در این معاونت انجام خواهد شد.

هادی زبده‌شیرکوهی، سرپرست سابق معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی نیز در این جلسه گفت: از حسن اعتماد مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای توفیق استمرار خدمت در این سازمان تامین اجتماعی تشکر میکنم و امیدوارم فعالیت‌های ما منجر به بهبود خدمات سازمان شود.

وی افزود: اصلاح تشکیلات سازمان تأمین اجتماعی با شجاعت مدیریت سازمان انجام شد. این تغییر ساختار، کار بزرگ و سختی است که باید اثربخشی این تصمیم را با گذشت زمان ببینیم.

زبده‌شیرکوهی گفت: به آقای حق‌پرست تبریک می‌گویم و برای ایشان آرزوی توفیق دارم و هر همکاری که لازم باشد، انجام خواهیم داد.

حسین امیری گنجه، سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی گفت: آقای حق پرست از همکاران بسیار خوب و توانمند و خوش‌نام هستند و این انتصاب باعث دلگرمی و افزایش انگیزه همکاران استانها می‌شود.

وی افزود: از انتصاب آقای حق‌پرست تشکر میکنم و برای آقای زبده شیرکوهی نیز آرزوی موفیقت دارم.

جمیل حق‌پرست، معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی نیز از حسن اعتماد مدیرعامل این سازمان تشکر کرد و گفت: امیدوارم بتوانم به این اعتماد پاسخی در شأن سازمان تأمین اجتماعی بدهم و از تجربیات خود به نحو مطلوب برای پیشبرد برنامه‌های سازمان استفاده کنم.

وی افزود: از همه همکاران درخواست کمک دارم و دست یاری به سوی آنان دراز می‌کنم. ما به نیمی از جمعیت کشور خدمت رسانی می‌کنیم و جمعیت عظیمی از کشور تحت‌پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند و خدمات سازمان بر زندگی آنان اثرگذار است.

حق پرست گفت: از زحمات و تلاش‌های آقای زبده‌شیرکوهی و تمامی معاونان سابق اداری و مالی سازمان تشکر می‌کنم.

در پایان این مراسم حکم انتصاب جمیل حق‌پرست به سمت معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی توسط دکتر سالاری به وی اعطا شد.

Share