مسئول روابط عمومی و حوزه رسانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خبر داد؛

تکذیب حذف نامزدهای مورد نظر شانا در برخی از حوزه‌های انتخابیه گیلان

پورپیر گفت: با توجه به اینکه نامزدهای مورد نظر «شانا» در تعدادی از حوزه های انتخابیه دیر انتخاب شده اند در فهرست کشوری منتشر شده هنوز وارد نشده و آن لیست درحال بروز رسانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر امروز یکشنبه فهرست کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۳۲ حوزه انتخابیه استانی منتشر شد.

نورالدین قدیمی معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این رابطه اظهار کرد: تعداد محدود باقی مانده نیز طی ۲۴ ساعت آینده معرفی خواهند شد.

در این میان عدم وجود نامزدهای مورد نظر شانا در حوزه های انتخابیه آستارا، رودسر و املش، انزلی و صومعه سرا به برخی شایعات دامن زده است.

محمد پورپیر مسئول روابط عمومی و حوزه رسانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان در این رابطه با بیان اینکه برای تمام جوزه های انتخابیه نامزد معرفی شده است، گفت: با توجه به اینکه نامزدهای مورد نظر «شانا» در تعدادی از حوزه های انتخابیه دیر انتخاب شده اند در فهرست کشوری منتشر شده هنوز وارد نشده و آن لیست درحال بروز رسانی است.

وی اظهار داشت: با نهایی شدن لیست این شورا در حوزه انتخابیه رشت، آقازاده، کوچکی‌نژاد و احمدی سنگر به عنوان گزینه‌هایی اصلی معرفی شدند.

مسئول روابط عمومی و حوزه رسانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان در مورد حوزه انتخابیه رودبار، آستارا و صومعه‌سرا هم افزود: کاظم ارجمندی‌نیا در حوزه انتخابیه رودبار و محمود شکری در حوزه تالش، ماسال و رضوانشهر، ولی داداشی در آستارا و محمدتقی رنجبر در صومعه‌سرا به عنوان گزینه نهایی معرفی شدند.

پورپیر با بیان اینکه محمد علی رمضانی در حوزه انتخابیه آستانه‌اشرفیه از سوی شورای ائتلاف معرفی شد عنوان کرد: خلیل بهروزی‌فر در حوزه انتخابیه شهرستان‌های فومن و شفت، ذبیح‌الله نیکفر در شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل و پرویز محمدنژاد در حوزه لنگرود به‌عنوان گزینه نهایی شورای ائتلاف معرفی شدند.

Share