از زمینی پر از برف تا تخریب نیمکت‌های ذخیره؛

تصاویری از وضعیت اسفناک ورزشگاه سردار جنگل رشت

حال که فریبرز محمود زاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول اظهار کرد که «بازی سپیدرود به هیچ وجه معوقه نمی‌شود»، با منتظر ایستاد و مشاهده کرد که آیا امکان آماده سازی زمین مسابقه وجود دارد یا خیر!؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بارش اخیر برف در گیلان سبب شد که مسابقه دو تیم سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت از هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول به دلیل شرایط آب و هوایی استان گیلان و عدم آماده بودم زمین ورزشگاه سردار جنگل رشت به تعویق بیافتد و به جای روز شنبه ۲۶ بهمن ۹۸ قرار است به روز سه‌شنبه ۲۹ بهمن موکول شود.

اما تصاویری که به دست دیارمیرزا رسیده است نشان می‌دهد وضعیت این ورزشگاه اصلا در حالت قابل قبولی قرار ندارد و بعید می‌رسد که امکان برگزاری این بازی در روز سه‌شنبه نیز وجود داشته باشد.

در تصاویر مشاهده می‌شود علاوه بر وجود برف زیادی در ورزشگاه، نیمکت‌های ذخیره ورزشگاه نیز تخریب شده است و با این شرایط باید دید آیا مسئولین امر می‌توانند زمین را برای روز شه‌شنبه آماده کنند یا خیر!؟

البته باید گفت که دیارمیرزا با انتشار گزارشی اعلام کرده بود که اداره کل ورزش و جوانان ورزشگاه‌های سردار جنگل و عضدی شهر رشت را به فردی به نام کمیل رسولی به مدت سه سال اجاره داده است و این فرد به دلیل هزینه بالای کاورکشی زمین، از این کار خودداری کرده است.

حال که فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول اظهار کرد که «بازی سپیدرود به هیچ وجه به تعویق نمی‌افتد»، با منتظر ایستاد و مشاهده کرد که آیا امکان آماده‌سازی زمین مسابقه، وجود دارد یا خیر!؟

 

Share