هفتمین نشست ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی گیلان مطرح شد:

تخلفات مجریان و متصدیان امور انتخابات کاملا رصد می‌شود | ۴۵فقره پروند تخلفات انتخاباتی تشکیل شد

احمد آقایی گفت: تاکنون ۴۵فقره پروند تخلفات انتخاباتی در استان تشکیل شده است و نامزدی که خارج از قوانین انتخابات عمل کند از حقوق اجتماعی محروم و حتی بعداز پیروزی در انتخابات هم نمی تواند به عنوان نماینده در مجلس حضور داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس کل دادگستری گیلان در هفتمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان گفت: کاندیداهای انتخابات باید بر اساس قانون اقدام به تبلیغات انتخاباتی کرده و از هرگونه تخلف پرهیز کنند.

حجت الاسلام حمزه خلیلی افزود: تخلفات مجریان و متصدیان امور انتخابات کاملا رصد می‌شود و اگر برخلاف عرف و قانون عمل کنند، با آنها برخورد می‌شود.

وی بر حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات دوم اسفند ماه تاکید کرد و افزود: ضروری است با اجرای قانون، آرامش انتخاباتی در جامعه هر چه بیشتر حاکم و شرایط لازم برای حضور مردم در انتخابات فراهم شود.

دبیر ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی دادگستری گیلان هم در این جلسه گفت: نامزدها شرایط استان را برای ایجاد فضای پرنشاط انتخاباتی فراهم کرده و از تنش پرهیز کنند.

احمد آقایی افزود: تاکنون ۴۵فقره پروند تخلفات انتخاباتی در استان تشکیل شده است و نامزدی که خارج از قوانین انتخابات عمل کند از حقوق اجتماعی محروم و حتی بعداز پیروزی در انتخابات هم نمی تواند به عنوان نماینده در مجلس حضور داشته باشد.

وی افزود: تاکنون ۷۵جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در شهرستان های گیلان تشکیل شده است.

Share