عضو شورای شهر رشت تاکید کرد؛

تحقیق و تفحص از سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت ضروری است

ذاکری با تاکید بر اینکه وظیفه ذاتی شورا نظارت است، یادآور شد: پیشنهاد می‎شود طرح تحقیق و تفحص از سازمان پسماند که تاکنون ۴ نفر از اعضای شورا آن را امضا کرده اند به تصویب برسد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای شهر رشت عصر روز چهارشنبه با حضور اعضای شورا برگزار شد.

بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت با اشاره نیروهای حجمی شهرداری گفت: متاسفانه اخبار خوبی در این حوزه شنیده نمی شود و ابهامات زیادی در نحوه قراردادهای سازمان مدیریت پسماند وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه ذاتی شورا نظارت است، یادآور شد: پیشنهاد می‎شود طرح تحقیق و تفحص از سازمان پسماند که تاکنون ۴ نفر از اعضای شورا آن را امضا کرده اند به تصویب برسد.

این عضو شورا با تاکید بر ضرورت شفاف سازی افزود: باید مشخص شود که پول‎هایی که در حوزه پسماند رد و بدل می شود به کجا می رود، در حالی که کارکنان پسماند حقوق ندارند.

وی گفت: مردم حق دارند به شورا بی اعتماد باشند زیرا مصوبات شورا اجرا نمی شود و اگر این روند ادامه داشته باشد مردم بدبین می شود.

ذاکری ادامه داد: خیلی از مصوبات نیاز به پول ندارد و اجرای آن به اراده نیازمند است.

وی خطاب به رییس شورا گفت: شاید اعضا به علت اینکه برادرزاده شما رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت است رودربایستی داشته باشند و طرح تحقیق و تفحص را امضا نکنند اما از بقیه اعضا می خواهم این طرح را امضا کنند.

حاجی پور در پاسخ به ذاکری گفت: هرکسی که تخلف کند با آن برخورد می کنم. اما اقای ذاکری نام بردن درست نیست و برادرزاده من قبل از ورود به شورا در این پست بود و او چوب همنام بودن مرا می‌خورد هرچند بنده به هیچ کس باج نمی‌دهم.

رضا رسولی عضو شورای شهر رشت در این جلسه با اشاره به آغاز اجرای تراموا در رشت اظهار کرد: جلسه ای که با دکتر نوبخت و جمالی نژاد برگزار شد بسیار خوب بود و توانستیم این سهمیه را دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه ورود به لابی قدرت سیستم حمل و نقل برای رشت بسیار مشکل است، گفت: باید در این دو هفته ای که در پیش داریم با همدلی و اتحاد سیستم ریلی شهری رشت را بدون مشکل آغاز کنیم.

Share