فرماندار انزلی مطرح کرد؛

تجهیزات راهداری انزلی کم است | همه راه‌های روستایی تا ظهر فردا بازگشایی شود

فرماندار انزلی با بیان اینکه تجهیزات راهداری انزلی بر اساس یک شهرستان جلگه‌ای تعریف شده نه کوهستانی، یادآور شد: به همین دلیل امکانات راهداری شهرستان انزلی کم است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ‍ فرماندار انزلی در جلسه شوای مدیریت بحران شهرستان انزلی با حضور اعضای شورای تامین با بیان اینکه برخی از روسای ادارات از مصوبه شورای مدیرت بحران شهرستان تبعیت نکردند، افزود: بی توجهی به دستورات و ابلاغیات مدیریت بحران شهرستان باعث برخی اتفاقات شد.

اسماعیل حیدری آزاد با قدردانی از تلاش های پرسنل اداره برق گفت: اگر اداره برق قبل از مسدود شدن راه‌ها اقدام می کرد شاید این حجم از خاموشی‌ها را نداشتیم.

وی با بیان اینکه عملکرد شهرداری در شهر و کمک هایی که در سطح شهرستان انجام داد بی نظیر بود، افزود: شبانه روز حضور داشتم و اگر در روز اول ناهماهنگی‌ها اتفاق نمی‌افتاد حتی راه یک روستا هم مسدود نمی‌شد.

فرماندار انزلی با بیان اینکه تجهیزات راهداری انزلی بر اساس یک شهرستان جلگه‌ای تعریف شده نه کوهستانی، یادآور شد: به همین دلیل امکانات راهداری شهرستان انزلی کم است.

حیدری آزاد افزود: با همه گلایه هایی که هست، کارهایی که انجام شده هم کم نظیر بود و تنها شهرستانی هستیم که مشکلات کمتری نسبت به سایر شهرستان‌ها داریم.

وی تصریح کرد: قطع خطوط مخابراتی و اختلال در خطوط تلفن همراه موجب شد که ارتباط بین اعضای ستاد بحران و مدیران ادارات با مشکل روبرو شود.

فرماندار انزلی با تاکید بر اینکه باید شبکه بی سیم شهرستان آماده شود تا حداقل اعضای ستاد بحران و مدیران ادارات در چنینی زمانی بتوانند به راحتی با یکدیگر ارتباط داشته باشند، تصریح کرد: تا قبل از ظهر فردا همه راه های روستایی باید بازگشایی شود.

مدیرانی که کم کاری کردند بازخواست خواهند شد

سیدزاده دادستان شهرستان نیز در این جلسه گفت: متاسفیم که با یک برف نیم متری همه چیز مختل میشود.

وی افزود: پس از بحران برف مطمئن باشید افرادی که کم کاری کردند بازخواست خواهند شد و برای مردم شفاف سازی خواهد شد.

سیدزاده خاطرنشان کرد: دلجویی از مردم در دستور کار گرفته شود و همه راه ها در اسرع وقت پاکسازی شود.

دادستان انزلی یادآور شد: پیمانکارانی که از انزلی سود می‌برند اما پای کار نبودند و کم کاری کردند نباید دیگر در هیچ پیمانی از آنها استفاده شود.

وی در پایان افزود: ستاد بحران انزلی نسبت به شهرستان های دیگر عملکرد خوبی داشت.

Share